Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 .... Lene i paradise hotel er skikkelig sleskete og ekkel når hun flørter??? Æææsj sier jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hun er ekkel i det store og det hele..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Uff hun virker som et forferdelig menneske!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Så folk har ikke glemt hvor idiot lene har oppført seg tidligere..?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Dere er sannelig ikke noe bedre enn henne, slik som dere rakker ned på henne ABSOLUTT HELE TIDEN. Jesus. Har dere ikke noe annet å fordrive tiden med. Paradise hotell er trash-TV. Prøv å lese en bok i stedet folkens. Herregud.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Jaja, når en ser på sånt, så sier det jo litt om hvordan en er selv også Jeg hører kun om dette programmet her inne, og hopper overden kanalen på TV......
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Hvis dere ikke følger med på programmet, hvordan kan dere da dømme at "vi" er like ille som henne selv? Hu fortjener den dritten hun får, jeg bare reagerer på hvor stygg hun har vært! Hun har så og si bedt om det også! Burde kanskje ikke se på programmet fordi det er tragisk, men jeg vil ha meg frabedt å bli kalt "like ille som Lene"! Ihvertfall fra noen som ikke vet hvordan hun faktisk har oppført seg!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Nå er det faktisk slik 19.22, at den som sa at dere er like ille som Lene ALDRI sa noe som helst om at vedkommende ikke så på programmet... Så det kan godt hende at vedkommende vet utmerket godt hvordan hun oppfører seg der inne.... eller hva? Selv ser jeg ikke på dette programmet, men observerer jo i alle fall produsentene garantert har fått den oppmerksomheten rundt programmet som de ønsket. Folk som ser på dette lar seg i alle fall provosere. Hehehe...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Neivel nei... snakk om å sette seg på bakbeina 19.52! Ho sa nå hvertfall "Jesus. Har dere ikke noe annet å fordrive tiden med. Paradise hotell er trash-TV. Prøv å lese en bok i stedet folkens. Herregud." Vil jo påstå det er omtrendt det samme som å si at ho ikke ser på det selv! Sååå... Noe mer å komme med??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #11 Skrevet 1. mai 2009 Nei, egentlig ikke. Jeg er ferdig med denne diskusjonen egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå