Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 i hele verden. ut fra dekningen i media skulle man jo tro at det var 236 døde mennesker, i Oslo, og tilsvarende i andre like små byer. Krisemaksimering er så kjedelig når fakta kommer på bordet.
Ikkelektuell Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 357413865 mennesker har bekreftet svineinfluensa-hysteri. Sitat random forum; "Vi skal til syyyden i juli, bør vi avbestille!??"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 men om dette tar helt av. så må ihvertfall jeg svelge en kamel over å ha pekt og ledd på de hysteriske. men på en annen side kan jo vi si at vi hadde et mer beskymringsløst liv før vi ble smittet... hehe.. det er da enda noe. foresten følte jeg meg en smule hysterisk selv når jeg inså at jeg hadde vannkopper. men det var mest fordi det er andre ting jeg burde gjøre i disse tider en å ha småen og meg hjemme fra barnehage og skole.
FuckFace Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 VANNKOPPER??? Å herregud, er det mulig at jeg kan smittes selv om jeg har hatt det før? Hvilket alarmnivå ligger vannkopper på???? Burde vi snakket med WHO?
Gjest -<<- Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Kjedelig? Err´u vill? Om dib er representativt kan man nå få råbillige flybilletter og slippe køer på ethvert sted hvor folk kan tenkes å forsamle seg i lange tider fremover. Det er jo briljant!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 jeg ambefaller deg FuckFace og bestille masse vaksiner på nett og ta en vær dag. da er du ganske sikra. men du kan i følge en del får ADHD da, men du vil i det minste overleve
FuckFace Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Da kan jeg jo i samme slengen kjøpe noe Ritalin på e-bay, så er jeg sikret der også. Men jeg er ikke hysterisk, altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå