bente69;) Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Når er det vanlig at barna legger bort hjelmen når de sparker avgårde på sparkesykkel? Snuppa her er straks 5 år, så her er det ikke noe problem å bruke hjem. Her er det ikke lov å bruke sparkesykkelen om ikke hjelmen er på. Men ser at de store barna i gata ikke bruker hjelm lengre. De er i alderen fra 10-11 år. Når er det ok at barna legger fra seg hjelmen når de bruker sparkesykkel? Bruker deres barn hjelm når de bruker sparkesykkel? Hvor gamle er de?
Vinden blåser Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Det tror jeg nesten blir en vurdering opp til hver enkel foreldre. Gutten vår på 5 må ha på sykkelhjelm, samt knebeskyttere når sommeren har kommet...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Mine barn på 5 og 7 år må ha hjelm på sykkel, sparke sykkel og rulleskøyter. Og det er ikke noe problem enda. Ser også mange i gata her er uten hjelm. Skjønner ikke at foreldrene vil det. Hadde vært så mye enklere hvis bare alle måtte det. Mine bruker også kne beskyttelse, albue beskyttelse og håndledd beskyttelse om sommeren på rulleskjøyter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå