ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hadde dere mye ubehag i dagene etter innsettelsen? Tenkte å gjøre det rett over helgen, men blir litt usikker i og med at jeg har jobb hver kveld i neste uke. Vil liksom ikke dra på jobb med masse ubehag.
rudolfine Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Neida, det gikk veldig fint. Tok etpar paracet før jeg fikk satt den inn, sånn for å "forebygge", men ellers var det ikke verre enn at det hjalp godt med paracet. Lykke til.
FuckFace Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Nei. Litt murring noen timer etter, som mens smerter. Ellers ingen ubehag. Også blødninger, da, men det er du vel vant til.
ruffen Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Nei, ingenting. Bare litt blødninger. Men fikk beskjed om å ta det litt med ro noen timer. Var ikke vondt å sette inn heller.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Litt murring og blødning...Ikke noe alvorlige vondter altså
Mayken Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Jeg satt inn i går. Kjente ingenting, bare litt murringer mens han holdt på det var alt. Har ikke kjent noe som helst etter det. Har bare fått noen kviser, vet ikke om det er noen sammenheng da. Blør nesten ikke heller, har bare litt utflod som det kan være litt blod i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå