Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en ny erfaring for meg (hurra :-/), og jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Jeg kan kjenne et par hemoroider på str. med litt store erter. Er dette små hemoroider som jeg må forvente at vokser, eller er det normal str.?

Jeg har kjøpt alcos anal. Vil den kunne fjerne dem før fødselen (ikke før i juli), eller er det slik at jeg må belage meg på at de kommer til å bli værende til godt etter fødselen?

De gjør verken vondt eller klør, men av og til kommer det litt blod på papiret.

Tar gjerne i mot alt dere måtte ha av gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke noe hjelp til deg, men sliter med samme problem, så her får du sendt over masse sympati fra meg! Min heomoride er også omtrent på ertestørrelse, men den er skekkelig vond og ligger helt ytterst mot endetarmsåpningen slik at jeg må dytte den forsiktig inn flere ganger om dagen. Au au au! Hjelper Alcos Anal, synes du? Må kanskje å kjøpe noe i morgen.

Skrevet

Huff, det hørtes ikke godt ut.

Ser nå at jeg har skrevet feil navn. Er ikke Alcos anal jeg har, men Ac3 comfort (tror jeg det heter). Litt tidlig å si om det hjelper, har akkurat begynt, men det sies at det skal ha ganske rask og god effekt.

Man kan visst ikke forvente at hemoroiden forsvinner, men det skal i alle fall fjerne noe av plagene.

Lykke til!

Skrevet

Her kan jeg svare =) Hehe

Jeg går i mitt 3 svangerskap, og fikk min aller første hemoroide i uke 36 ca. Den var ikke vedig stor, men meeeget ubehagelig!

Jeg kjøpte alcos anal på apoteket, og smørte meg med denne morgen og kveld, og etter hver avføring i ca.14 dager. Da var "klumpen" helt bote. Nå er jeg 40+6, og har ikke merket noe til hemoroider etterpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...