Manitou Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hei, er noen av dere blitt gravid med tvillinger i et fryseforsøk?? Skal ha et fryseforsøk om ikke så lenge og vurderer hvor mange egg jeg kan sette inn. Kan få opp til 3 per forsøk men vil jo helst unngå tvillinger siden jeg har et barn på 1,5 år. Takk for svar!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 har ikke det selv har nå hatt 4 fryseforsøk hvor to med god kvalitet har blitt satt opp hver gang. fikk en jente for to år siden etter 2. fryseforsøk. nå skal jeg igang med tredje søsken fryseforsøket. og er jo litt mer stresset for å få tvillinger enn sist. men mine er fryst tre og tre så jeg vil jo ikke kaste bort noen. det er bre 20% sjanse for at det blir tvillinger av de 30%sjansen det er for at du blir gravid på fryseforsøk. sjansen er dog litt mer når du setter opp to. så der har du statistikken iallefall. lykke til
melina, glad mamma Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Hei hei! Jeg er en som har blitt gravid med tvillinger etter å ha satt inn 2 fryse-egg. Ble det også i 2004, men mistet tidlig. Denne gangen sitter det, venter to jenter i løpet av september. Og eggene hadde vært nedfryst i nesten 5 år. Hadde ikke så stor tro på det, men her klaffet det vist. Og tvillingene er veldig ønsket, har en gutt på 3 år, så det er jo litt enklere da enn for deg som har en på bare 1 1/2. Jeg hadde pgså vanskelig for å velge vekk ett egg når begge de tinte var så fine..... Lykke til i valget, håper det blir ett vellykket fryseforsøk :-)
Manitou Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2009 Hei igjen, og tusen takk for svar! Har ikke helt bestemt meg hvor mange egg det blir men det er jo også litt avhengig av hvor mange overlever opptining. Ihht legene var kvaliteten på eggene veldig bra... Lykke til!
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde og dette dilemmaet for noen mnd siden. Hadde da en gutt på 5 mnd og skulle sette inn fryseegg. Jeg valgte å sette inn to. For selv om sjansen for å få tvillinger er der, så øker jo sjansen for å bli gravid ganske mye med å sette inn 2 egg. Og fryseforsøk har jo ikke like høy suksessrate som ferskt forsøk. Jeg ble gravid på det ene egget, så er jo glad det ikke ble tvillinger, men hadde det blitt to så hadde vi klart det og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå