Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Har noen spørsmål og blir veldig glad for svar! 1. Når fikk dere dette? 2. Når kom babyen/måtte ut? 3. Hadde dere det på følelsen? At noe ikke stemte? Eller kom det som et sjokk til tross for symptomer på dette?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 jeg er usikker på når jeg fikk det.. hadde blod og eggehvite i urinen i rundt 2-3 mnd før fødselen. jeg måtte gå en uke over tide, og da satte de fødselen i gang.. var veldig dårlig under fødselen, skalv som en galning og fikk kramper i kroppen.. jeg synes de burde tatt det mer alvorlig enn de gjorde.. for jeg tisset blod på slutten, så mye at tisset var rødt.. hodepine hadde jeg også.. var egentlig ganske syk og veldig bekymret for babyen.. men de satte meg ikke i gang før de så at det ikke kom til å skje av seg selv..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 HI her Herlighet, dette høres jo helt forferdelig ut! Hvor i landet var dette? Svk.forgiftning kan jo bli farlig, er jo kjempeviktig å følge godt med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå