tvillingmamma med babyimagen Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 i går var jeg til den første legetimen. og jeg er 7+4, det var annerledes enn ved forrige svangerskap..... hun målte blodtrykk og tok blod og urinprøver, men jeg slapp underlivs kontroll, og hun ville ikke veie meg, spurte bare om hvor mye jeg veide før svangerskapet, og om jeg hadde gått opp eller ned noe. og jeg har jo gått opp 2 kg....merkelig nok....men det var en koselig lege. forrige gang var jeg hos en rar legedame som var både hardhendt (gu) og uten empati.....min lege i dette svangerskapet annbefalte meg å kontakte jordmor i uke 12 ca. og så blir det bestillt ultralyd i uke 18. føler jeg blir tatt godt vare på denne gangen...(gikk bare til jordmor forrige gang, og hun var kjempe koselig). skal dere bruke kontrollene hos legen eller satser dere på jordmor??? man kan velge hvis man ikke har plager legen må hjelpe med.
Brugda Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg gikk kun hos jm, og hun konfererte med legen på tlf når det trengtes. Satser på d samme denne gangen også, kun 1. ktr hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå