Gå til innhold

Babyen vår døde i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ikke vært her inne siden jeg var på UL for to uker siden, og vi fikk bekreftet min sterke magefølelse av at noe var galt med gullet i magen.

Dette var rutine UL og jeg var i uke 19, men babyen vår hadde allerede vært død i noen uker. Har hatt en sterk følelse om at noe var galt, men det er ikke alltid lett å skille mellom nerver og intuisjon....denne gangen stemte desverre intuisjonen. Det har vært noen tøffe uker! Orker ikke å skrive mer nå, men svarer gjerne på spørsmål.

Ha en fin langhelg, alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... helt forferdelig og høre.

Vil bare gi deg min medfølelse og gode tanker...

Skrevet

Å nei, så utrolig leit!

Blei skikkelig lei meg nå. Er selv i uke 23 og innmari glad når jeg kjenner liv. Kjemperedd for å miste! Har to fra før og vet hva det er verdt..

Blir en sorg å måtte leve med for dere...så kan en jo bare håpe at det blir bedre med tiden...

Skrevet

Ord strekker ikke til :(

Vil bare sende dere en stor klem :(

Skrevet

Sender en god klem....

Klemmer fra

Skrevet

Fader da, vil som de andre bare gi deg en klem. Ord strekker ikke til.

Skrevet

Sender masse varme tanker til deg! Og ikke minst en GOD klem!

Fy så grusomt!

Skrevet

Huff, så trist. Tenker på deg. Klemmer til deg.

Skrevet

Huff,...en mors mareritt :(

Klemmer til deg og familien

Skrevet

Huff huff huff... Sender som alle over en varm klem til deg og dine..

Skrevet

Sender deg mange varme klemmer og tanker....

(kanskje englesiden.com er noe for deg?)

Skrevet

Vil bare sende deg noe tanker...

Opplevde dette selv, da jeg skulle ha min nr fire. Visste det, jeg også. Fikk mast meg til en ekstra UL i uke 15 og der var det ikke noe liv..

Syntes det aller verste, var å tenke på alt vi hadde planlagt ikke ble som det skulle. Tomt, rett og slett. Ingen baby på ferie og ingen fødsel den våren.

Var LIVREDD da jeg ble gravid 3 mnder senere. Men fikk lov til å komme ofte på UL og alt gikk bra men den lille jenta vår.

Nå venter vi nr fem og jeg har ikke vært så bekymret denne gangen. Sant som de sier, at tiden leger, men unner ingen samme smerten..

Alle gode ønsker til deg og dine!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...