Gå til innhold

Babyen vår døde i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ikke vært her inne siden jeg var på UL for to uker siden, og vi fikk bekreftet min sterke magefølelse av at noe var galt med gullet i magen.

Dette var rutine UL og jeg var i uke 19, men babyen vår hadde allerede vært død i noen uker. Har hatt en sterk følelse om at noe var galt, men det er ikke alltid lett å skille mellom nerver og intuisjon....denne gangen stemte desverre intuisjonen. Det har vært noen tøffe uker! Orker ikke å skrive mer nå, men svarer gjerne på spørsmål.

Ha en fin langhelg, alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ufattelig trist! Er ikke så mye å si til sånt, sender en stor trøsteklem i hvertfall!

Skrevet

Uff, så tragisk! :-( Urettferdig! Jeg vil tro det er fryktelig vondt når noe sånt skjer! Vil bare sende dere en god og varm klem og mange gode tanker!

Skrevet

Uff, så vondt å høre :(

Ønsker dere alt godt!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Så vondt det må være. Jeg kan ikke forstå hvordan dere har det, men sender gode tanker.

Skrevet

Å.... UTROLIG TRIST!!

Sender deg mange klemmer !!

Skrevet

Huff så trist!! =(

Sender mange varme ønsker og tanker til dere som sitter igjen! Det er som andre har skrevet lite å si i en slik situasjon, man blir helt tom når noen så små ikke får oppleve fremtiden sammen med oss!

Skrevet

Så utrolig trist... Det er jo alle sin frykt at det skal skje, må være helt grusomt når det faktisk gjør det.

Vet dere hva som er grunnen til at babyen døde?

Skrevet

Så forferdelig..

Klem til deg!

Skrevet

Varm klem til deg!

Skrevet

Så utrolig tristå lese:o( Håper dere kommer dere greit gjennom dette, og at dere får god støtte av alle rundt dere.

Stor trøsteklem

Skrevet

Sender en stor klem til deg og dine!

Klem fra

Skrevet

Det var trist. Er ikke så mye annet å si. Ta vare på hverandre og nyt det dere har. Husk at det tar lang tid å komme seg etter noe slikt (fysisk og mentalt). Tillat deg å sørge og å rehabilitere deg selv.

Skrevet

Å så utrolig trist :o(

Vil gi deg en god & varm klem !!

<3

Skrevet

Uff, det er trist!! Føler med dere. Håper dere har god støtte i hverandre og nærmeste familie og venner. Har hatt to SA selv, så vet at det er utrolig sårt og vondt når gullet i magen dør. Ta godt vare på hverandre og tillat dere å sørge over tapet av babyen!

Trøsteklem

Skrevet

Huff så trist =( Føler med dere! Opplevde det samme for 2 år og 1 mnd siden.... Hadde og en følelse av av noe var galt, men trodde det bare var innbilling.... Var helt grusomt! Du må gjerne komme inn på englesiden der du kan møte andre som har mistet barna sine... En stor klem til dere!

Skrevet

så trist, så trist...

*stor klem til deg*

Skrevet

huff så leit!

Klem fra meg også.

Skrevet

*stor klem*

Skrevet

Uff, dette var kjipt å lese.Sender også en liten trøsteklem.

Skrevet

Så ufattelig trist :o(. Du har min fulle medfølelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...