Lykkelig mamma,250107 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Idag er det 1mnd til den store dagen-ihvertfall for min del. hvordan ligger dere maibruder an?alt klappert og klart??
NormaJean Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Vielsen min er 9 mai, og vi ligger laaaaangt etter skjema. Dette er veldig ett budsjett bryllup og i tilegg så har lillegutt vært syk. så ting har blitt veldig forsinket. Så feks i morgen så skal jeg til syerske med kjolen min, liiiiiitt sent, men skal nok få den sydd inn riktig. Har ikke klart hvordan seremonien skal være, skal treffe dommeren neste uke. hehe. Ikke gjort bordplasseringene eller skrevet bordkort heller. jaja, vi blir nok gift allikevel...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 hei.. jeg skal også gifte meg 30 mai, og ble litt sånn wææ, nå er vi inne i den mnd vi skal gifte oss, i dag..men, det ordner seg nok.. føler jeg har nogenlunde kontroll, UTENOM at papirene er ikke sendt inn ennå!!! shit, rekker vi det nå? skal avgårde og få signatur av folover i dag, og så leverer vi papirene på mandag tenker jeg.. ellers er maten bestemmt(mor skal lage alt), har funnet ut hvordan kaken skal være sånn ca, bordpynt sånn ca er ordnet. blomstene er bestillt, kjolen er inne til sying, vi fant dress og vest til mannen i morgen så nå mangler vi bare sko til han, og undertøy til meg.. fotograf er bestillt.. ja, altså.. føler jeg har nogenlunde kontroll.. men, hva har jeg glemt liksom?? må vel være noe..hehe
NormaJean Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 oj, ikke for å stresse deg, men du er gaaaanske sent ute med de papirene. Det er den eneste vi har husket å sende inn i tide da dommeren som skal vie oss presiserte at dette kan ta tid.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 jeg vet.. skal inn å levere de direkte på mandag.. men altså, det hender jo at folk gifter seg fort, kjenner noen som bestemte seg, og giftet seg på under en mnd, så burde jo gå greit..når jeg ringte for ca 1 mnd siden, sa mannen i kirken at vi hadde jo fortsatt god tid..hehe
Guri Malla har to små Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Hei, 23.mai her Føler vi er i rute, driver og googler litt nå etter diverse pynteting til bordet.. Noen som vet hvor jeg får kjøpt lysegrønne glasstener? Klær: Kjolen er hos sydama Sjakett til mannen er bestilt Dress til bolla er kjøpt Kjoler til småtrollene er kjøpt Mat: Kokk og meny ok Serveringspersonell ok duk, servietter og blomster ok Drikke: kjøpt inn omtrent halvparten, resten kommer løpende Musikk: DJ og anlegg i boks Strykerkvartett og solist til vielsen ok min egen sang innspilt og powerpoint under arbeid Skriftlig materiell: Menykart, bordplassering, program for vielse i boks Logistikkplan for dagen: under arbeid (hvem tar barna, gavene, pynter osv osv) Div: frisør, sminke, hotell i boks, må dobbeltsjekke bookinger! Gjester; Fått tilbakemeldinger fra alle, men noen løse tråder.. Ble en liten oversikt for meg selv dette, noen som ser noe jeg åpenbart har glemt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå