Gå til innhold

Cat. Hva er det med deg og diagnoser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett så skal du påføre andre diagnoser og selv så skriver du om dine og alle i familien sine diagnoser.

Sikker på du ikke er hypokonder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha, er 100% sikker på det ja. Hva har jeg for diagnoser??

Skrevet

Jeg har bare lest at hun har fibromyalgi. Har hun så mange andre diagnoser altså?

Ja, og så har sønnen adhd. Og minstejenta hadde en sykdom da hun ble født, og lillegutten hun mistet hadde dessverre ikke nyrer (tror jeg).

Og så da, HI?

Noen bør skaffe seg en hobby her inne. Seriøst.

Skrevet

hehe.. en hypokonder påfører/"lider" selv av ulike dødelige ting som er litt hinsides all fornuft, men det er vel sjelden de pålegger andre mennesker diagnoser;)

Vet ikke hva Cat har som kvalifiserer til egensatt diagnose forbundet med fare for død;)

Skrevet

Alle vet jo at Cat er en løgner og hypokonder. Ikke hørt makan til diagnoser og alt hun vet om sykdommer jeg. Så ja, hun er vel mest syk i hue tenker jeg enn noe annet.

Skrevet

Til NN 09:11

At du ikke har erfaring med sykdommer og problemer, gjør deg heldig, skal jeg si deg.

Jeg kunne begynt å fortelle deg hva vi har her, ikke bare jeg, men også mine barn. Du hadde nok også kalt meg det samme da;) Jeg vet slike som deg finnes og forteller jeg aldri med nick hva vi har, og tar aldri alt i samme innlegg.

Og om du "vet" noe, så betyr det ikke at det er sannheten, og det alle tror, vet du;)

Skrevet

Står det ikke et eller annet i reglene for forumet om at man ikke skal henge ut andre brukere med nick? Spesielt feigt at du er anonym selv.

Signerer med nick selv, så ser du at jeg ikke er en i "gjengen" til Cat68...

Skrevet

Det var da voldsomt da, hehe "løgner og hyokonder" .

Hvilke diagnoser reagerer du sånn på da, og hva mener du jeg lyver om. Enklere og ta debatten om du er litt mer spesifik.

Ups, det tenkte jeg ikke på, det klarer du jo ikke....... ;o))

Skrevet

Jeg vet diagnosen din ihvertfall HI.. Hjernedød!

Skrevet

For en merkelig tråd..

Er det ikke bare like greit å få den bort?

Skrevet

Vettu, jeg bryr meg mitt i rævva om slike innlegg. De som starter slike tråder har det nok ikke så godt med seg selv, og har igen annen å få gørra ut på en å hetse andre. Vel bekomme sier jeg bare. Ta det ut på meg da, jeg tåler det.

Skrevet

Grusomt slemt skrevet, HI. Faktisk syntes jeg cat har gitt mange gode opplysninger til folk som sliter. Go Cat.

Skrevet

Takk for det anonym 14.10

klem. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...