Gå til innhold

Eget kles "merke" Hva synes dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syr en del barneklær,m mest til eget bruk - men selger eller gir også bort mye.

 

Jeg har fått laget egne navnelapper som jeg syr på, men er ikke helt fornøyd med navnevalget. Tror jeg har lyst å endre det til noe så enkelt som :

 

" Lillebror"

 

 

Skrevet med barnslig "tavleskrift" og b feil vei. Ser for meg at det blir et koselig merkenavn.

 

Hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes det hørtes veldig søtt og koselig ut :)

Skrevet

høres kjempe fint ut, stå på;)

Skrevet

Kjempefint navn! Så heldig du er som kan sy og slikt, jeg må nok stole på at Benetton og Name it gjør jobben for meg, hehe.

Skrevet

flott navn! go for it :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...