Gjest Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Jeg syr en del barneklær,m mest til eget bruk - men selger eller gir også bort mye. Jeg har fått laget egne navnelapper som jeg syr på, men er ikke helt fornøyd med navnevalget. Tror jeg har lyst å endre det til noe så enkelt som : " Lillebror" Skrevet med barnslig "tavleskrift" og b feil vei. Ser for meg at det blir et koselig merkenavn. Hva synes dere ?
Vinden blåser Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 syntes det hørtes veldig søtt og koselig ut
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 høres kjempe fint ut, stå på
The Bad Gal Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Kjempefint navn! Så heldig du er som kan sy og slikt, jeg må nok stole på at Benetton og Name it gjør jobben for meg, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå