Gå til innhold

Hvilket kjøpesenter er best i Bergen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Lagunen har godt utvalg, men det er jo alltid sinnsykt med folk og kø der...

Så jeg foretrekker egentlig sentrum, masse butikker og kjøpesenter :-)

Sartor er jo heller ikke så ille, samme med åsane senter og arken. Men sistnevnte har jo også mye folk og ofte dårlig med parkeringsplasser...

Skrevet

Jeg bor nært Lagunen og liker meg der, men ikke i det verste rushet lørdag formiddag ;-)

Skrevet

Sartor, lagunen og bystasjonen. Åsane storsenter (asane senter og arken) er jeg driiiitlei av, så der gidder jeg aldri gå....

Skrevet

jeg liker best lagunen. der finner jeg ALLTID det jeg skal ha. i motsetning til åsane senter. der finner jeg aldri noenting og går hjem like frustrert hver gang.

Skrevet

Uten tvil Lagunen, men som tidligere nevnt, kryr det av folk. Galleriet er også bra, men IKKE med barnevogn. Utrolig styrete å vente på heisen som veldig ofte er smekkfull..

Skrevet

Lagunen absolutt. Jeg liker ikke galleriet i det hele tatt, synes det er så tungvindt der

Skrevet

Jeg bor rett ved Lagunen og det kryr virkelig ikke av folk der hele tiden, hehe;-) Men lørdags formiddag holder jeg meg unna, som Spetakkel.

Trives på Lagunen, og er enig med en lengre over, finner aldri noe på Åsane Senter men alltid på Lagunen.

Jeg liker også godt Galleriet i sentrum, og så er Sundt like ved, og Cubusen der har utrolig masse fint! :-)

Skrevet

..og selvfølgelig Xhibition og Telegrafen ligger også like ved. Sentrum er bra:-P

Skrevet

Galleriet, Lagunen og Telegrafen (tror det er de jeg mener...ligger bak galleriet).

Skrevet

Jeg synes Åsane Storsenter er best, for her finner jeg alltid noe, men på Lagunen finner jeg sjelden noe. Jeg jobber ved Lagunen, og bor ved Åsane Storsenter, så jeg er mye innpå begge sentrene. Men det er noe med å holde seg unne lørdagsrushet, for da tar det fort en halvtime + å finne park plass.

Skrevet

Etter jeg fikk barn har jeg utviklet "klaus" mot store folkemengder. Jeg hater å stå/gå i kø. Jeg drar ALDRI dit andre tider en en formiddag på en hverdag. De siste 3 mnd før jul er helt uaktuelt. Da står køen kilometervis i begge retninger. Jeg foretrekker litt roligere senter, som Sartor og Vestkanten. Åsane er dørgande kjedelig, jeg går nesten aldri der selv om jeg er ganske ofte på Ikea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...