Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Gjennom et nettspill har jeg blitt kjent med en familie fra USA. Nå spør de om jeg kan fortelle hvordan Norge er, men jeg kommer liksom ikke på noe å si.. fortalte om de store forskjellene på fjellene fra sør til nord, om fjordene og de fine små stedene i sørnorge. Fortalte om all snøen om vinteren og kulden, og om den korte sommeren vår. Hva mer?
Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Mange utlendinger synes norsk historie er fasinerende. Du kan jo fortelle litt om vikingetiden, unioner og selvstendighet. Et trivia mange har syntes er festelig er at vi har to skriftformer av ett og samme språk. Også kan du jo fortelle litt om hvordan dagens samfunn fungerer med velferdsordninger, og familiestruktur og alt sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå