Gå til innhold

Noen som har prøvd hold inn undertøy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så mye vælker,pluss ganske "stor" mage..Synes veldig når jeg har på meg tynne topper..Noen som har erfaring med Hold in undertøy?

Fungerer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker det ofte jeg :D Genialt!!

Skrevet

Joda, det strammer opp (har prøvd hold in strømpebukser, de sterkeste...), men problemet er at de sklir ned hele tiden, og da risikerer du "bulk" midt på magen, der den har sklidd ned. Har enda ikke funnet noen som holder seg oppe, men tenkte å prøve sånn hold in body.

Skrevet

Så bra:)

For jeg skjemmes virkelig av de vælkene jeg har,å nå er det jo sommertid i vente..Så tror nok jeg skal invistere i en slik:)

Takk for svar mvh HI

Skrevet

Man går IKKE i TOPPER når man er feit.

Enkelt og greit uansett hvor mye hold in man trykker rundt seg.

Skrevet

Hva skal men bruke da?

Skrevet

Ok, men sklir ned og man blir veldig svett...

Skrevet

Jeg er ikke feit,veier 50kg og er 1.55cm lang,men har en del mage etter fødselen som er ganske vanlig.Og har synlige "lovehandels" som jeg synes er mindre pent.

Men,uansett så kan vel hvem som helst gå med topper da?

HI

Skrevet

så tåpelig du er anonym 19.45! skal hun gå med laken tredd over hue istede da eller!?

til hi, jeg har en sånn hvit m bårrelås som man bare tar rundt livet så kan enn stamme den som man vil. funker kjempe fint å sklir ingen vei :) de har det der de selger støtte strømper å alt annet støtte ting ;) den holder valkene mine fint inne etter fødsel vaffal :)

Skrevet

Til 21.08

Takk for tipset,det skal jeg sjekke ut!

Klem HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...