Gjest Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Jeg har ikke tatt dette på flere måneder før i dag, tok 2 stykk i 1-2 tiden etter å ha prøvd mye annet. Hjalp en stund, men nå er hodepinen tilbake for fullt, skikkelig vond og trykkene, blir uvel av den. Er det trygt å ta 2 paracet til tror dere? Er jo ikke ofte jeg tar dette, men vil ikke overdrive heller...
Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Du kan trygt følge den doseringen som er angitt på pakken. God bedring.
Gjest Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Takk for det :-) Da tror jeg at jeg gjør det, må være lett migrene eller noe sånt dette her. Begynte ved panne, tinninger og øyne i går ettermiddag og har bare økt på, nå ligger det som en hjelm over hele hode og liksom trykker. Får satse på det går over snart...
juniorsen Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Ikke for å uroe deg, men hvordan er kroppen din når det gjelder f.eks andre tegn på svangerskapsforgiftning? Det er jo VELDIG vanlig å ha hodepine når det nærmer seg slutten, så dette er ikke for å uroe deg!!! Hos meg begynte det med ødemer (ganske mye da) og hodepine.....
Gjest Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Du uroer meg ikke, det klarer jeg fint selv, har tnekt på det, men slått det litt fra meg siden jeg bare er 26 uker på vei. Har riktignok fått en del ødem siste 1-2 ukene (ringen og skoene passer ikke lenger, klokken er vond å ha på) og hatt svk.forgiftning før, men tror ikke det er så ille alt nå. Håper i hvertfall ikke det, men skal ærlig inrømme at jeg er litt nervøs for det ja. Hadde spor av proteiner i urinen på sist kontroll for 2 uker siden, men det har jeg hatt før uten at det har betydd noe også, og BT var helt fint. Får se det en i 1-2 dager til, gir det seg ikke da og evt blir verre skal jeg heller ta en sjekk, vis ikke så er det kontroll om 1 uke.
Frk Vims Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Synes absolutt ikke du skal gå med dette lenger uten å få sjekket i fht svangerskapsforgiftning. Svangerskapsforgiftning kan opptre fra uke 20, så muligheten er jo til stede. Kan nok utvikle seg veldig raskt. Ta en tlf og få en sjekk synes jeg. Lykke til og god bedring
Gjest Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Er ikke bare til å ta en sjekk, vi har over 1 time å kjøre til nærmeste legevakt og 1,5 time å kjøre til sykehuset. Ser det an utover dagen i morgen. Tror nok ikke det er noe sånt nå, antagelig er det bare et resultat av noen netter med lite søvn før i går og litt stress på jobben. Føler jeg kanskje ville følt det på meg om det var alvor? Venter i hvertfall til i morgen, men takk for omtanken :-)
lille sprelle Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Etter fødsel gikk jeg fast på 8 stykker av de sterkeste fordelt på 4 ganger om dagen på sykehuset i ca 10 dager......
lille sprelle Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Er du tett i bihulene kanskje? Prøv nesespray (er du gravid - saltvannsspray eller nesehorn)
Gjest Skrevet 30. april 2009 #11 Skrevet 30. april 2009 Bruker nesespray fast, er allergisk mot det norske klimaet (helt sant faktisk! ;-)), så er ikke tett så lenge jeg bruker dette. Er litt bedre igjen nå, så håper det går over til i morgen, da kan jeg sove litt lenge også om jeg vil :-)
Mammapudding Skrevet 30. april 2009 #12 Skrevet 30. april 2009 Men om hodepinen vedvarer så kan det jo være greit å få sjekket i forhold til svangerskapsforgiftning..selv om det er langt å kjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå