Gå til innhold

Da var firmaet solgt og vi er 20 millioner rikere :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel, fint for dere da ;)

Skrevet

Lyst til å dele litt av overskuddet med ei fattig stakkar, hehehe

Neida. Kos dere med pengene ;o))

Skrevet

Trenger litt penger her jeg og :P

Skrevet

Dæven, ikke verst! Gratulerer! Vil det si at dere nå er 20 mill. i pluss, eller må div. gjeld betales først?

Uansett, godt jobbet:-)

*pittelittegranne misunnelig*

Skrevet

Tusen takk, for et hyggelig svar! Har ca en million i huslån, men ellers ingenting. Har nedbetalt lån etter lån med tidligere års overskudd fra firmaet! Ja, vi er veldig heldige synes jeg også!! Skal forvalte pengene med omhu!

Skrevet

Åh, så heldig dere er, vi sitter med 5,5 millioner i lån:-( Ja ja, er jo ikke synd på oss heller, men å være gjeldsfri hadde ikke gjort noe!

Så deilig å ha det så romslig, alt dere tjener heretter går jo rett i lomma.

Vi har beholdt leiligheten vi haddefør vi kjøpte hus, den skal jenta vår få, men ønsker oss ett barn til, så da må vi vel kjøpe en til, må jo være likt! (lurer på om det blir før eller etter ungene blir pensjonert, haha!)

Kos dere med en god økonomisk situasjon, unn dere noe dere har ønska dere lenge, og gjør noe fornuftig med resten!

Skrevet

Gratulerer så mye:)!! Dette har dere sikkert jobbet hardt for i mange år, så kos dere med pengene nå. Ikke bry deg om de negative kommentarene, folk er alltid misunnerlig. Kan jeg spørre hva slags bransje dere har drevet med?

Skrevet

Oj så misunnelig jeg kjente jeg ble nå. Men gratulerer så mye til dere, det må føles ufattelig godt!!

Skrevet

Gratulerer. Deilig å ha drevet frem et firma med overskudd. Håper dere finner på noe spennende og gjøre.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kos dere med pengene!! :-)

Skrevet

Fy fan, så jævlig kult!! (pardon my french) Det må jo være utrolig deilig å ha klart å jobbe opp et firma som gir såpass avkastning til slutt!! Gratulerer så mye. =DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...