Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 bikkja sleika akkurat sønnen på 4mnd i ansiktet- må si at jeg har bakterie noia.. bikkja hadde akkurat spist den ekle vomme maten sin også.. ihvertfall nesten.. han har jo ikke lov, men klarte det nå.. var ikke rask nok.. noen som vet om dette er 'farlig' eller ei? liker det ikke
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Tungen er det reneste du finner på en hund. uansett hva de har spist. Kan aldri tenke meg det er farlig. Er selv blitt vokst opp med hunder og hunde-"kyss". Ingenting skjedde av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Ta det helt med ro! Slapp av! Vask gutten din ren i ansiktet og ha en god kveld videre! ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Å få "kyss" av en hund er mindre bakteriefullt en å få kyss av mennesker. Så det går nok bra, bare å vaske han ren.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 hva da typisk uansvarlige hunde eiere? men tusen takk dere andre.. =) veit at de trenger bakterier, meeeen.. hund er hund.. hehe=) det værste jeg veit er å bli nedslikka, selv.. så synes ikke at det var noe stas da gullet ble slikka på.. men han vil jo bare vise at han er glad i kid'n han og- bikkja assa=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå