*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Silikon... hvis det er de klare? Synes de brune/gule blir så "morkne"...
*toppris* Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 silikon her også... har brukt begge deler med gutten min, syns silikon var best,,, han også ville ikke tilbake til de andre;) også holdt de seg bedre.
2prinsesserogbim Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Silikon er vel best, men dattera mi tok berre latex så da ble det den... Kommer til å prøve først med silikon denne gangen
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Vil helst ha silikon, men finner ikke MAM silikonsmokker for små babyer, kun latex, så da blir det latex i starten da tydeligvis.
MathildeC Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Jeg synes begge virker like gode, bytter de jo ofte (etter en mnd eller to). Jenta mi liker begge deler, ingen klar favoritt.
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Nja, de hadde vist forsket på det og konkludert med at man burde velge silikon. Husker ikke helt hvorfor. Vi bytter smokker ofte når de er små, men det sklir litt ut når de bikker året og legger dem fra seg overalt ;-)
*toppris* Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 alva: har du sett på apoteket? kjøpte nettop på apoteket her, mam silikon 0-2mnd og 0-6mnd:) 30% var det også kan handle for deg og sende?
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Å...? Nei, da må jeg se! :-) Har sett på sikkert 15 ulike dagligvarebutikker, men kun sett latex i 0-6 mnd, silikon fra 4 mnd +. Skal gi en tilbakemelding om jeg ikke finner, så kan du få sende, men siden du også er bergenser, så burde jeg jo finne jeg og :-) Kjøpte ett par da, klarte bare ikke å motstå noen super-søte smokker i lyslilla og rosa med sommerfugler på *smelte* Men greit å ha resten i silikon da!
*toppris* Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 hehe, ja butikkene har ikke det beste utvalget.. har sett silikon hos mega og rimi ivertfall, men har da vært skrapt med tanke på farger, har da kun vært igjen til jenter, hehe... jeg kjøpte på apoteket på vestkanten der med europris:)
*toppris* Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 denne i lyseblå kjøpte jeg:) det blir den første smokken hans;) http://www.bambino-mam.se/no/bambinomam/show.php?id=26376
*toppris* Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 duuuh, forresten... når jeg har vært på 3d ul 03.juni og fått bekreftet kjønnet da skal jeg bestille mam smokker med navn... det er da 6stk i pakken og man kan ta alle rosa, lyseblå eller halvparten av hver... med forskjellig navn på selvsagt... kunne du tenkt deg å være med og spleise? 3 til deg og 3 til meg? fra nettsiden: "En pakke med 6 narresmokker koster ca 19 Euro + frakt (ca 8 Euro). Du kan velge mellom 3 forskjellige farger på knotten (blå, grønn eller rosa) og du velger også om du vil ha sugedelen i naturgummi (latex) eller silikon. I tillegg kan du velge hvilken størrelse du vil ha på smokken: Mini Ulti for barn 0-6 måneder eller Ulti MAM for barn 4-36 måneder. Det går an å velge to forskjellige navn i en pakke." siden du også bor i bergen er det jo lettvint å dele;) bestillte til nr 1 også, delte da med ei veninne. 6 stk hadde blitt for mye pga har jo de andre søte suttene også
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 Ja de er søte :-) Hadde til nr 2 da han gikk i barnehagen. Blir nok ikke aktuelt med navnesmokker før vesla er over året og begynt i barnehagen, vi får heller se da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå