Gå til innhold

Vært på UL idag!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!!! Alt så helt fantastisk ut, hjerte slo som bare det å h*n rørte masse på seg :o))

Blir sendt henvisning videre til RH. For fosterdiagnostikk... Føler meg veldig trygg nå som dem sjekker alt veldig grundig å følger meg skikkelig opp.

Med tanke på at første fødte hadde masse komplikasjoner når hun var født og er født utviklingshemmet. Så dette tror jeg går veldig bra!! Alt så hvertfall ut som det var i skjønneste orden med lille babyn vår <3

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at det gikk bra:)

Skrevet

Gratulerer så masse!

 

Masse lykke til videre!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...