Maya&Leah*har født* Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hurra!!! Alt så helt fantastisk ut, hjerte slo som bare det å h*n rørte masse på seg )) Blir sendt henvisning videre til RH. For fosterdiagnostikk... Føler meg veldig trygg nå som dem sjekker alt veldig grundig å følger meg skikkelig opp. Med tanke på at første fødte hadde masse komplikasjoner når hun var født og er født utviklingshemmet. Så dette tror jeg går veldig bra!! Alt så hvertfall ut som det var i skjønneste orden med lille babyn vår <3
Har to herlige jenter!=) Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Gratulerer så masse! Masse lykke til videre!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå