Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Har en venninne som er stupforelsket i en fyr som hun har holdt på med i 1 år nå snart, de er ikke sammen eller noe men har kanskje et rart forhold, han vil ikke være "offisiell" om dem, men de treffes hele tiden og gjør ting sammen, går på fester sammen osv går hjem sammen.. Men nå har hun vært borte i en måned, og jeg var på fest med ham, der flørtet han vilt med noen jenter og viste klart og tydlig at han ikke savnet hun han holder på med.. Så har jeg sett ham gjøre dette flere ganger, mens hun venninnen min forteller hvor mye hun stoler på ham at han ikke går på byen og sjekker opp jenter osv.. Huff, nå er hun litt lei seg for hun synes han oppfører seg rart, burde jeg si det som det er? er redd for at hun skal bli sur på meg eller noe:/ Så er hun så følsom også..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Ja gjør det! Har ikke sansen for å beskytte idioter og se gode folk blir såret. Så jeg blander meg gjerne i slike saker.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Problemet er at hun vil lure på hvorfor jeg ikke har sagt det før?? Hun er veldig opprørt akkurat nå, og har akkurat fått vite hun har bipolar og skal begynne på medisiner, hun sier selv hun er redd for at hun ikke skal tåle å bli såret:(
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 synes du kan la de finne ut av det selv... hvis han derimot rotet med noen på den festen bør du gi beskjed... Ellers han han gjerne flørtet og kost seg på fest og du lager en big deal av noe som kanskje ikke er det, og de er jo ikke sammen!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 mulig hun blir enda mer såret om du venter lengre.. hun vil jo utvikle mer følelser etterhvert som de er i lag.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 De er jo ikke sammen,og så lenge dette bare er et knullekompisopplegg, så har han vel lov å flørte med hvem han vil? Hadde de derimot vært i et fast forhold, så hadde jeg ikke nølt med å si ifra!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 synes du skal fortelje det. Eitt år utan at det er "offisiellt" og han flørtar med andre, det ser ikkje ut for meg som eit forhold med ei framtid. Det vil vel ikkje bli lettare for henne når det har gått lengre tid.
winneboo Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Sånne ting kommer alltid frem en dag. Jeg hadde satt veldig pris på at jeg fikk vite dette av min venninne. Det er utrolig kjipt å sitte der som den eneste som ikke vet noenting, spesielt når man er en av "hovedpersonene" i saken. Det kan godt hende at hun blir sur på deg der og da, men det er kun fordi hun kan få en "sjokkreaksjon" og du er den som tilfeldigvis er der akkurat da. Men så vil hun jo forstå etterhvert at du kun vil henne godt. Det er min mening da Har selv vært i situasjoner hvor jeg har vært den siste som har fått vite noe. Utrolig kjipt å vite at venninner sitter inne med informasjon jeg hadde satt pris på å få vite. Men har også opplevd å få vite ting tidlig, noe jeg har satt utrolig stor pris på. Kanskje det "snappa" litt for meg akkurat der og da, trodde ikke på at det var sant osv..men fant jo fort ut av at det var en realitet. Jeg har t.o.m fått vite ting av jenter som jeg ikke har kjent så godt, utrolig glad for det. De ville ikke sitte å se på at jeg ble lurt trill rundt. Opplysningene stemte og jeg fikk tatt et valg. Jeg hadde sagt det! Men det er fordi jeg vet hvordan det er å sitte på den andre siden å bli lurt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Ja. Hun må få vite hvordan han er når hun ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå