Gå til innhold

Dere med kobberspiral!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge blødde dere etter innsetting? Blør dere noe utenom mensen? Hvor lenge har dere hatt spiralen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt, men kan svare allikevel.

Blødde pittelitt et par dager etter innsetting.

Jeg blødde ikke noe utenom mensen.

Jeg hadde den i 6 mnd før den ble tatt ut.

Skrevet

Blødde litt samme dag.

Mens er omtrent som før, blør kanskje litt mer (pleier å blø ganske mye)

Har hatt den i et år nå.

Fungerer fint

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hatt i fem seks år. Ingen blødning utenom.

 

Skrevet

Hadde småblødninger i tre dager etter innsetting

Mens omtrent som

Har hatt den i 1 1/2 år

Fjerna den for en uke siden

Superfornøyd :)

Skrevet

.. mens omtrent som FØR, skulle det stå da :)

Skrevet

Har hatt spiral siden november 08, er forsåvidt fornøyd, men tror også jeg både blør mer og har litt mer vondt rundt mensen enn før.. så tror jeg skal ta den ut snart..

Bødde vel bare bittelitt da den ble satt inn og det var ikke vondt i det hele tatt!

Skrevet

Jeg fikk satt inn kobberspiral på torsdag sist uke! Var litt ubehagelig å få satt den inn. Blødde sånn "passe" de neste 3 dagene etter innsetting. Venter spent på mensen nå for å se hvordan blødningen blir. Har vanligvis lite mens, så det er ikke krise om det kommer litt mer.

Skrevet

Hmm...i morgen er det to uker siden jeg satt den inn og jeg har blødd ganske mye siden. Nå ser det imidlertid ut som det roer seg, jeg håper virkelig det hvertfall. Folk reagerer sikkert ulikt, men nå er jeg lei av å blø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...