☆Monkey Business☆ Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hvor lenge blødde dere etter innsetting? Blør dere noe utenom mensen? Hvor lenge har dere hatt spiralen?
Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Har hatt, men kan svare allikevel. Blødde pittelitt et par dager etter innsetting. Jeg blødde ikke noe utenom mensen. Jeg hadde den i 6 mnd før den ble tatt ut.
lille sprelle Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Blødde litt samme dag. Mens er omtrent som før, blør kanskje litt mer (pleier å blø ganske mye) Har hatt den i et år nå. Fungerer fint
Gjest Gul stjerne Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Hatt i fem seks år. Ingen blødning utenom.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Hadde småblødninger i tre dager etter innsetting Mens omtrent som Har hatt den i 1 1/2 år Fjerna den for en uke siden Superfornøyd
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 .. mens omtrent som FØR, skulle det stå da
pifi med tre nurk Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Har hatt spiral siden november 08, er forsåvidt fornøyd, men tror også jeg både blør mer og har litt mer vondt rundt mensen enn før.. så tror jeg skal ta den ut snart.. Bødde vel bare bittelitt da den ble satt inn og det var ikke vondt i det hele tatt!
MTMT Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Jeg fikk satt inn kobberspiral på torsdag sist uke! Var litt ubehagelig å få satt den inn. Blødde sånn "passe" de neste 3 dagene etter innsetting. Venter spent på mensen nå for å se hvordan blødningen blir. Har vanligvis lite mens, så det er ikke krise om det kommer litt mer.
☆Monkey Business☆ Skrevet 30. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2009 Hmm...i morgen er det to uker siden jeg satt den inn og jeg har blødd ganske mye siden. Nå ser det imidlertid ut som det roer seg, jeg håper virkelig det hvertfall. Folk reagerer sikkert ulikt, men nå er jeg lei av å blø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå