attpåklattimagen:-) Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Ny PP, nye muligheter;o) Denne pp'en skal vi klare det jenter! Lykke til;o)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Denne tråden skal jeg være med på! Venter mensen i morgen / lørdag, og etter det skal vi begynne å prøve på nr. 3 (gulp, hadde jeg aldri trodd egentlig). Det har klaffet i 1. pp for oss tre ganger, en av dem endte i SA, så jeg er veldig spent på om det går like glatt denne gangen eller om det er nå vi skal få igjen for at det har gått så greit før. Er jo ikke yngre enn før heller.
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Jeg hører også til her tror jeg:) Dette er min første pp etter p-piller, så det kan jo hende at syklusen min er på bærtur den første tiden. Men hvis jeg er av de heldige som får eggløsning og normal syklus med en gang, er dette uka jeg skal vente på Dette er så spennende!!!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Denne har jo havnet på andresiden, det går ikke an! Jeg har IKM 29. mai, og er i 1. pp. Dvs, har jo mensen så pp er ikke igang enda. Men det blir veldig spennende!
J -76 Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Så gøy da er vi allerede en liten gjeng. Er veldig usikker på IKM da det bare er tull med syklusen for tida, men blir nok tidlig i uke 22. Jeg er akkurat ferdig med TR og i et siste forsøk har jeg kjøpt inn digiatale eggløsningstester fra clear blue. Skjer det ikke noe denne pp, tror jeg at vi tar en pause fra prøvingen, så denne pp er ekstra spennende......
attpåklattimagen:-) Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2009 Bare innom for å skravle litt, så ikke tråden faller for langt ned.. Tante rød er nå inne i sin 'sinte' periode her, så da regner jeg med (håper) at jeg er ferdig mandag.... og da er det fullt kjør igjen..hehe Lurer på om jeg skal kjøpe QR el-tester? Har brukt billigstrimler, og er ikke helt fornøyd.. Noen som har erfaring med QR sine tester?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Her må vi jobbe skikkelig for å holde tråden vår oppe, skjønner jeg. Det kommer vel fler innpå her ettersom vi nærmer oss litt mer.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Jeg melder meg inn... Ikm cirka 30.05 -pinseaften faktisk.. 5 pp.. Fortsatt skuffet og driver og stabler meg på beina etter tr kom på besøk, hun var så absolutt ikke velkommen denne mnd.. men, men.. Denne pp skal vi klare det!! Hurra for oss alle sammen! Det er snart vår tur!!
You can call me Dårris Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 Hallo hallo.. Jeg er neimen ikke sikker på når jeg har IKM lenger. Et sted mellom 23. og 26 mai kanskje? Vi får se når el melder seg.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 dytter litt, jeg. Må jo ligge på førstesiden!
superspent75gravid Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 Heisann, jeg hører også til på denne skravletråden. Jeg har ikm sånn ca 28 mai, men det kan variere noen dager.. Prøver fortsatt å komme meg igjen etter sa'en jeg hadde før påske. Første tr etter den nå,så jeg håper spiren sitter fort for nå er jeg skikkelig utålmodig;)) Akkurat som ikke alle er det her inne;)) Lykke til til dere alle!! Nå skal vi over til første trimester:))
attpåklattimagen:-) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. mai 2009 Ja nå er det våren, jenter... og da er fruktbarheten på topp!!! Jeg har avbestilt tante rød for oss alle, så i juni spirer det som aldri før..hehe Et lite optimistisk øyeblikk her jeg ville dele med dere! Vårklem
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. mai 2009 #14 Skrevet 4. mai 2009 Lenge leve optimismen! Dette klarer vi! Viva la vårfruktbarhet!
J -76 Skrevet 4. mai 2009 #15 Skrevet 4. mai 2009 Heisann jenter! Så gøy med optimisme, det gjør godt! Jeg har bestilt time til gynekologisk undersøkelse, har fått en ekkel følelse av at alt ikke er som det skal etter utskrapningen og må få sjekket. Uansett er syklusen på tur og kanskje de kan hjelpe meg med det. Jeg krysser fingre for denne pp og henger med på optimismen, viva la!!!!!!!!!!
You can call me Dårris Skrevet 4. mai 2009 #16 Skrevet 4. mai 2009 Optimisme er en fin ting:) Må innrømme at jeg ikke har vært alt for positiv i det siste, hvertfall når det kommer til baby ting. Nesten mista litt håpet om dere skjønner. Derfor setter jeg stor pris på avbestilt tante besøk i slutten av Mai! J-76, jeg skal også til GU nå i juni, og håpet er selvsagt at der er en liten spire når jeg kommer dit. Uansett har syklusene vært helt på styr de siste månedene, og jeg mistenker at der har vært en liten spire inni der som forsvant i begynnelsen av april. Hadde svakt positive tester, og når tanta kom noen dager forsinket så var det massiv blødning i to dager og så bare spotting deretter. Altså ikke normal mens. Denne syklusen kommer jeg til å droppe el testene, og satse på å bare la ting gå sin gang. Krysser fingrene for massevis av februarbabyer! Nå skal vi opp og øve;)
Daydreamer 81 Skrevet 4. mai 2009 #17 Skrevet 4. mai 2009 Hiver meg med her jeg også. Ble KJEMPE glad da TR kom 30.april! (Siden vi er i det positive hjørne liksom :-) ) Tok ut hormonspiralen i slutten av mars, hadde menslignende blødning i 4 dager etter det...og har nå ventet i 37dager på få bekrefteles på at alt er i bane igjen!! Så nå er vi klare for at alt skal spire og gro i fine, fruktbare vår og sommermåndter....Februarbaby høres helt FLOTT ut... Tvi tvi alle sammen!
Singelmamma og banden Skrevet 5. mai 2009 #18 Skrevet 5. mai 2009 Jeg skal hive meg på her, IKM ventes 30.05, og da skal ikke tanta komme nei!!!! Gikk to dager over IKM denne perioden som var, NEDTUR!!! Var så sikre på at YESS, nå er vi gravide og får januarbaby, men nei, stod på badet med mannen utenfor og testa og viste negativt. Vanskelig å si hvem som var mest skuffet av oss. Problemet nå er at denne perioden er mannen borte når jeg skal ha EL, så da håper jeg den ikke er i rute, men, det sitter vel nå da siden vi trolig ikke kan ha sex rundt el? He he, litt omvendt logikk. Men gir ikke opp håpet. Og gud, det er vår, og jeg føler meg nyforelsket i mannen min :-) Deilig og kriblende og spennende :-)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. mai 2009 #19 Skrevet 5. mai 2009 Ja Februar BABY hørtes flott ut Jeg har IKM rundt 29/30mai. Så jeg hiver meg på her jeg også. Har en 33dager syklus.Har hatt en liten pause ifra prøvinga,men nå er vi i full gang igjen. Håper at det blir mange spirer som klorer seg fast denne pp. Lykke til alle sammen
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. mai 2009 #20 Skrevet 5. mai 2009 Ikke-lenger-Singelmamma: Ja det er deilig og være forelska og kjenne det kribler langt ned i tærne. Hehe Lykke til med prøvingen. Ser vi har IKM på så og si samme dag Blir spennende og følge hverandre. Får håpe at EL din ikke er helt i rute så dere treffer den.
snuppelura-jente10 Skrevet 5. mai 2009 #21 Skrevet 5. mai 2009 Hei alle sammen! Er egentlig litt i tvil om jeg hører hjemme her eller uke 23. Fikk mensen sent søndag kveld.. Men prøver meg her jeg. Håper virkelig el er i rute denne mnd for da er jeg og min mann i roma, tenk om den sitter mens vi er der. Er el forsinket blir det vanskelig for vi skal være en uke fra hverandre etter den turen.. Kjøpt inn hostesaft, pre-seed glidemiddel, el-tester, billiger gravidtester og digitale tester, vil veldig ha februar baby. Nå må tanta komme seg bort så prøvingen får startet. Lykke til alle sammen, vi får prøve å nyte å lage barn, det gjør i hvertfall mannen min, hihi..
Adnil73 Skrevet 5. mai 2009 #22 Skrevet 5. mai 2009 Her vil jeg også være med. Fantadtisk å se de optimistiske innleggene deres det må jo bare være positivt å være endel av. Dette er vår 5 pp og jeg har ikm søndag 31.mai, forventet el ca 17.mai. Hurra for Norge sier jeg.. Jeg har også testet etter el hver pp og tenker jeg skal hoppe over det denne pp og bare nyte våren og forloveden min mmm... Er forkjølet og hjemme fra jobb så hostesaft inntas i bøtter og spann. Topper heile driten med tr. Gleder meg til prøvingen og håper optimismen deres smitter over på meg.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 5. mai 2009 #23 Skrevet 5. mai 2009 Herlig at det er en så optimistisk gjeng! Godt for oss alle med oppmuntring, og merker selv at det hjelper masse to think happy! hehe ) Her har vi hostesaft og folat. Slurvet litt med hostesaften sist pp, det skjer ikke igjen! Nå gleder vi oss til tanta er borte.. El kommer i 17 mai helgen, da blir det masse feiring på soverommet ;oD Hipp hurra for alle mann, her blir det barn i bøtter og spann ;o) Dårlig rim, men morro er'e uansett.. :oD
Mamman til Tuva Skrevet 5. mai 2009 #24 Skrevet 5. mai 2009 Jaaaaaaaaa, denne måneden skal det spire og gro. Februar er en kjæmpe fin måned for å få en baby. Søndag var en tung dag,da tanta kom på besøk når jeg følte på meg at mai var måneden for positiv graviditetstest. Hele april var det murringer og stikkinger fra livmoren, så jeg krysset fingrene for at det skulle klaffe nå etter 5pp, men NEI DA. Nå krysser jeg alle fingre og tær for at denne nydelige våren skal være starten på baby nr.2, og at lille prinsesse på 3,5 år skal få bli storesøster før neste vår. Skal prøve hostesaft denne måneden, i tillegg til EL-testing. Lykke til damer!!! Håper mange får spirene til å gro.
Adnil73 Skrevet 5. mai 2009 #25 Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde også murringer og stikninger fra el til mens forrige pp. hadde store forhåpninger for at det hadde klaffet, men neida at ikke den hersens tanta kan kjenne sin besøkelsestid;-) Ikke ønsket her! Ser at vi er flere som har ikm i pinsehelgen. Så spennende!! Lykke til alle sammen lover å krysse alt annet enn beina for februar babyer på oss alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå