♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Her blir det god mat med barna i kveld:-)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Grille med venninner, uten unger:)
tomat15 Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Ikke noe spess i det hele tatt. Har litt lyst på en sykkeltur, men akkuratt nå er jeg alene med en som er for liten for sykkelsete gitt. Vet ikke når gutta mine kommer hjem. Imorgen derimot har vi fullpakket program. Starte med den lokale apellen, videre til oslo sentrum for å se på toget, på justisen for å høre korpset jeg har permsisjon fra spille, avslutter i dobbelbursdag til mine foreldre. Samboer jobber og skal ikke være med på noe.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Mann og sønn har reist til vestlandet for å dra i konfirmasjon. Jeg kan ikke være med pga gruppeprosjekt som skal leveres og eksamen som skal tas. Jeg skal med andre ord skrive gruppeprosjekt, øve på fremføring + lese til eksamen. I kveld, i morgen, lørdag og søndag.
alvamamma Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Ligge på sofaen pga ekstrem svangerskapskvalme. Kjipt :-(
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Slappe av med "ungkaren" etter at ungene er lagt;) Mannen skal jobbe...
CMH Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Idag skal vi faktisk ha barnevakt for vi skal en tur ut ! Gruer meg, første natt, helt uten baby! Spent på hvordan det går..
ormeynglet Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Være hjemme med barna mens gubben er og henter bil. Hadde han vært hjemme og jeg litt mindre gravid så hadde jeg helt klart ordna meg med ei kald pils på verandaen i kveld.....sukk!
mamma >to gull Skrevet 30. april 2009 #11 Skrevet 30. april 2009 Småen er lagt og grillen begynner bli varm så nå skal vi legge på litt biff og kyllingfilet med salat og bakt potet ved siden av..:-) Så blir det tv-titting og godteri spising..Er jo lissom fredag...!:-) Skulle og gjerne sittet og drukket litt rosevin på terrassen ikveld..Det er jo strålende vær:-)Men det får bli med pepsi..
Gjest Gul stjerne Skrevet 30. april 2009 #12 Skrevet 30. april 2009 Drikke vin med kjæresten i kveld.
pinglo Skrevet 30. april 2009 #13 Skrevet 30. april 2009 Jeg skap på jobb.. Begynner kl 20.50 og ferdig kl 08.10 i måren tidlig. Så dere andre må bare kose dere masse. Og til de som skal ta en øl / glass vin, ta gjerne litt for meg også. c",)
OsloMor Skrevet 30. april 2009 #14 Skrevet 30. april 2009 Akkurat det samme som meg & lille vampyr på tjukka, skal transkribere et intervju som må være ferdig til i morgen, da skal jeg møte gruppa kl. 14. Veldig artig at det er dødsdårlig lyd på diktafonen jeg brukte, så må virkelig konse. for å høre hva som blir sagt. (Unger sover og mann jobber overtid slik at kone kan studere;) )
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 30. april 2009 #15 Skrevet 30. april 2009 Ikke noe spesielt... Lese litt til eksamen, glo på tv, ta meg en dusj og sniffe på ølen til mannen...=P
ღ askepott ღ Skrevet 30. april 2009 #16 Skrevet 30. april 2009 har lastet ned Fast and Furious 4, grandiosaen er i ovnen og smågodtet i skapet... hørtes utrolig sløvt ut, men er så sliten - av og til er det lov å skeie ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå