Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Har dere hatt noen plager i ettertid ? Jeg sliter veldig med luftsmerter, spesielt etter det 2. snittet. Magen blåser seg opp som en tromme og jeg får masse smerter. Skjønner egentlig ikke sammenhengen. Tarmen ble jo sikkert dyttet på (det blir den uansett i sv.skapet) men den faller da på plass igjen. Har også fått en bulk over. Ser på mine 2 venninner og de har ikke bulk. Hos meg ser det ut som de har sydd det igjen alt for hardt. Arret mitt sitter også fast i buken. Jeg kan ikke dra i arret fordi det sitter fast i buken og det er vel ikke helt riktig ? Kan gå til lege med dette, men legen min er litt inkompetent når det kommer til sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Det føles jo rart rett etterpå. Tar tid før det gror. Jeg hadde pølse noen mnder etterpå. Det kommer ann på hvor mye hud og fett det er der tror jeg.Hvis du er bekymret så kan du jo ringe sykehuset og spørre.
Gjest Tale30 Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Jeg var plaget av luft i magen de første mnd etter snitet. Nå, 4 mnd etter merker jeg ikke noe spesielt til det. Bortsett fra det har eg ikke hatt noen komplikasjoner. Ifølge legen som opererte, var det et veldig vellykket snitt, så det kan kanskje ha noe med saken å gjøre. Dersom du har spørsmål angående hvordan nittet er sydd osv, må det kunne gå an å henvende seg til sykehuset for å få en gjennomgang av operasjonen skulle man tro?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Har ikke hatt problemer med luftsmerter utover første dagen, men bulken, den er betydelig, selv 20 mnd etter ks'et.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå