blond Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 I morgen skjer det ikke noe spesielt hos oss, men lørdagen må vi ordne en del i hagen, en kjedelig nødvendighet. Er jo fint å få bort rusk og rask og få fram noen blomster!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Omtrent samme planer som deg.. Hagen må tas på lørdag, så satser på sol slik at jeg kanskje kan få litt farge samtidig? Herlig med en lang helg:=)
metaMORfose Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Vi skal ha venner på middag i morgen, og så skal vi til venner på lørdag. Innimellom går jo livet sin gang med klær som skal vaskes, hage som må stelles, hus som må stelles, barn som må stelles. )) Det er et herlig liv! )))))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Koselig da, jeg skal jobbe hele langhelga.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Her reiste sønnen til farfar i går, så skal vi hente han på søndag. Så denne langhelgen skal brukes til å være kjærester, litt forskjellig i heimen. Og på lørdag skal jeg shoppe - til meg selv. Lenge siden, stort sett sønnen som får klær. Men denne gangen kun meg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå