Gå til innhold

Hva betyr 1.mai for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en offentlig høytidsdag, men for meg har det aldri betydd noe annet enn at det er fridag og at flaggene vaier i luften. Dessuten ligger det i luften at det er en spesiell dag, selv om det ikke er det for meg personlig.

Første mai er en måned fylt av fridager og gir en forsmak på sommeren. Er ikke lenge til 17. spørs hvor varmt det blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første mai for meg betyr omtrent som det samme for deg. En herlig fridag i hverdagens mas. Kosedag på byen og se vårsleppet. (alle motorsykler i nærheten og lengre vekke fra som samles denne dag) Ellers betyr den ingenting egentlig..

Skrevet

1.mai er en viktig dag for alle arbeidere. Takket være at noen har kjempet for oss, så har vi ganske bra villkår i dagens arbeidsliv.

Vi har flere ganger gått i 1.mai-tog, og jeg synes at innholdet for dagen er viktig.

I år blir det ikke til at vi går i tog, men vi skal vel en liten tur til byen, før vi skal hjem igjen og kose oss med gjester. :)))

Skrevet

søsteren min har bursdag

Skrevet

Betyr ingenting for meg, jeg har alle 1 mai tidligere hatt fri, men i dag skal jeg på jobb.

Vi pleier å dra til byen og gå på kafe og høre på 1 mai taler. jeg er null interessert i de talene, men det er nå en ting å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...