nalle Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hei! Jeg er i uke 34 og har hatt et greit svangerskap hittil. Jeg har jobbet 100% frem til nå uten store problemer. I de siste ukene har det imidlertid begynt å bli tungt og jeg sover veldig dårlig om natten. Dette gjør at jeg siste del av dagen på jobb går i halvsvime og at jeg etter jobb stuper ned på sofaen. Hva synes dere om å sykmelde seg for å spare litt på kreftene og ha overskudd til å ta vare på sønnen min? Jeg føler jeg brenner alt på jobb og ikke har overskudd til noe annet, Trenger sykt å få sove,,,, Er dette grunn nok til sykemelding?
Smiley:) Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Ja, det er god nok grunn til å få sykemelding. Det er viktig å ta vare på seg selv og babyen nå. Så få deg en sykem med god samvittighet:) Lykke til videre:)
supernint Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Jeg har vært sykemeldt pga søvnproblemer de siste ukene. Var legen som tok det opp da jeg nevnte at jeg sov meget dårlig. Starter permisjonen min madag 4 mai.
Sigbeth Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Det er absolutt god nok grunn, og det er sikkert legen enig i. Du må ta vare på deg selv, og lista for sykemelding må ligge lavere når man er gravid. Spesielt hvis du føler at å jobbe 100% går ut over sønnen din
nalle Skrevet 30. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2009 Takk for støttende svar. Det var jo den responsen jeg håpet på. Da snakker jeg med legen min til uka:) Ha en fin 1. mai i sola alle sammen!
Lisemi Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Det som er litt av greia er at du skal ha et liv etter jobben også. Hvis du går rett hjem å legger deg nå og ikke er i form til noenting syns jeg egentlig du har gått for lenge. Husk, dette er ikke en lang periode i livet ditt, og du har en til å ta hensyn til også nå! Det er det viktigste å tenke på! Rart at ikke arbeidsgiver har foreslått dette for deg! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå