GravideIda Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Jeg er nå i uke 8+4:) De er så ufattelig rart at en blir gravid når en minst aner det. Jeg sluttet på p-pillen for litt over ett år siden og vi har hele tiden tenkt at "skjer det så skjer det", vi har prøvd å ikke stresse men vi har jo stresset litt for det da:) hihi.. I februar i år så begynte vi å tenkt at vi får vente litt, jeg er akkurat ferdig med utdannelsen og skal nå ut på flere jobbintervjuer derfor passet det å vente litt... skulle bare vente på menstruasjonen for så å begynne på pillen. Hehe men det slapp vi jo... Jeg var jo allerede gravid:) Det er så rart at det alltid skjer når en slapper av og ikke tenker på det. Så dere som prøver hardt, ro ned å ta tiden til hjelp:)
lille frø, mor til to Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Gratulere så masse!! Ønsker masse lykke til med spire. Jeg har motsatt erfaring, jeg slappet skikkelig av med graviditet pga stor konkurranse. Senere passet det seg å få barn og da hadde jeg skikkelig "fåbarn" fokus. Pang, så skjedde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå