Gå til innhold

Bind etter fødsel... Store bind...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fødeklar, og må nok handle inn noen bind til etter fødsel, men så er det dette med hvilke som er store nok da.

Sist gang brukte jeg libresse og always nattbind hele dagen, men det holdt ikke. Jeg følte det ikke ble skikkelig sugd opp, og bare lakk ut fremme, bak og på sidene. Spesielt libresse - always har jo det "oppsugingslaget" ytterst... Ble også sår og fikk vondt av bindene.

Har ikke brukt bind utenom renselsen siden jeg var 14, så dette kan jeg lite om. Kan noen anbefale noe? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppdaget plutselig Tena-bindene jeg når jeg hadde født. Jeg hadde aldri tenkt på at de kunne brukes av andre enn inkontinente gamle damer, men de var virkelig fine etter fødselen. De selges på apotek.

Skrevet

Jeg foretrakk saba selfsit, myke og gode. De er ikke så kjempestore da, men jeg var på sykehuset i 6 dager og fikk jo de store sykehusbindene de første dagene, etterhvert brukte jeg saba selfsit på sykehuset også. Byttet ofte, ble ikke sår i det hele tatt. Men det var de som kjentes best mot stingene på den tiden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...