Mockanin Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Borettslaget vårt har skrytt av den nye lekeplassen, den skulle bli sååå fin når den ble ferdig. Og skikkelig lekeplass måtte man jo ha når det at har blitt så mange nye unger i borettslaget. YES tenkte jeg. Det blir toppers. MEN så var jeg ute og rusla med valpen her en dagen og gikk forbi lekeplassen. Den var nå blitt ferdig. Jeg ble rett og slett lei meg av det jeg så. De valgene borettslaget hadde tatt for lekeapparater var ikke imponerende. Min 3,5 åring får her kun glede av sandkasse og en sånn vippegreie som står på en stor fjær. De andre lekeapparatene var beregnet for større unger. Til og med sklia er umulig for gutten og komme til i og med at man må klattre i tau for å komme opp til den. Skjønner jo at dette er helt topp for større unger. Er jo klattrevegg og masse tau der. Huska kan jo 3 åringen bruke, men det er bare en av den og det er sånn diger "ufo" til å sitte på. Det er planlagt en lekeplass til rett bak huset vårt. Bør jeg si i fra til styret at de lekapparatene på den andre plassen ikke er særlig egnet for mindre unger sånn at dem kan ta hensyn til det på den nye?
<3 Legoland <3 Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Jeg hadde sagt ifra. Er ikke sikkert at de som sitter i styret har små barn og tenker på dette.
Mockanin Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 Tihi, kan si det sånn at de som sitter i styret har vel heller barnebarn som burde hatt glede av lekeplassen når dem er på besøk.
pandabjørn Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Jeg hadde nok sagt i fra til styret heldig dere er som har sklie da, her i det nye bolifeltet vi bor så har vi 2 husker, en sånn vippegegreie + sandkasse, og det skal liksom være helt nytt boligfelt jaja.... Teit om de må bruke tau for å komme opp til sklia da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå