Gå til innhold

Den som venter...og så videre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det to dager til termin og jeg er så klar som jeg kan få blitt. Det er gutt nr. 2 som er på vei og han lar vente på seg i forhold til storebroren som kom 4 dager før. Er sååå utrolig lei nå, Har hele tiden sett for meg at jeg skal føde litt før denne gangen og, men den gang ei. Kjenner det sliter litt på humøret og hormonene har fritt spillerom.

Har gått til fødselsforbredende- og modningsakupunktur siden uke 34, får håpe det fungerer denne gangen og. Kjenner jeg er mer nervøs for fødselen denne gangen enn sist. Flere som har det sånn?

Må bare klage litt sånn i innspurten. Gleder meg masse til han er ute og den nye familielivet kan begynne.

Lykke til til alle dere andre og!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter nummer to og kan ikke se for meg hvordan jeg skal klare og gjennomføre en fødsel til. Prøvde å se en episode av jordmødrene i går, men det kunne jeg bare glemme.. Kanskje skal jeg tvinge meg til det ??

Nå er det riktignok 60dager til min termindato og jeg gikk over med første. Alikevel kan jeg ikke la være å håpe på at denne kommer før, tiltross for fødselskrekken ( tja.. det er vel ikke angst, forda hadde jeg vel ikke valgt å få en til).

Det er lov å klage i innspurten, men du får kanskje prøve å nyte de siste dagene med førstemann og sørge for ett tomt vaskerom og en velfylt fryser ( det syntes iallefall jeg at var super deilig i etterkant).

Lykke til og ha en fin fin langhelg sammen med familien. Jammen skal du se han blir født på selveste 1.mai!

Skrevet

Hei, hei.... jeg er kjempe lei jeg å.... jeg har mens termin 14 mai, og ul termin 30 mai, håper så den lille jenta kommer snart.. jeg er 3 gangs fødene og har 2 gutter fra før.. så dem maser om når søster kommer å.. hehe.. hun kommer når hun vill sjøl sikkert.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...