Gå til innhold

Trenger tips til pappagave etter fødselen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..mange, mange tips...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri hørt om pappagave jeg. Noe du vil gi til mannen som gratulasjon for at han er blitt pappa? Da passe vel det samme som for oss kvinner. Smykker som er et evigvarende minne..

Skrevet

Har tenkt å gi gavekort på tatto-studio til min kjæreste. Men det er vel individuelt hva folk liker. det er vel kjekt å få noe som du har lyst på,men som du egentlig ikke tar deg råd til å kjøpe til vanlig..

Skrevet

Er det ikke gave nok at man har fått et barn? Jeg forventer heller ingenting i fra min mann.. Fikk ingenting sist, og forstår ikke hvorfor jeg skulle fått noe heller.

Har aldri hørt om pappagaver jeg.

Skrevet

Er pappagave en ny trend som har gått meg hus forbi? vi koser oss med babyen vi når den kommer:)

Skrevet

Her er babyen den største mamma-/pappagaven vi noen gang kunne fått.. Kjøpte ikke noe til hverandre med førstemann, og kommer heller ikke til å gjøre det denne gangen.. Vi har nok glede i hverandre;)

Også har vi jo noe som heter morsdag og farsdag:)

Bruker heller pengene på barna våre vi da:)

Skrevet

Jeg kjøper ikke noe til pappan direkte, men har kjøpt en gave som pappa skal få.til lillegutten.. Han er ihuga Liverpool-fan, så jeg har kjøpt en body og en badeand med Liverpool-logo! Han kommer til å elske den!! Spesielt siden jeg selv er Man.U-fan...

Jeg forventer ikke å få noe fra han, men blir selvfølgelig glad dersom han skulle ha kjøpt meg noe.. eller noe til babyen!

Den største gaven er selvfølgelig å få en liten sønn! Men det er jo bare for gøy da.. og ikke så dyrt det jeg kjøpte heller..

Skrevet

Jeg kjøpte en body med favoritt bandet på. Fikk den ikke akkurat på sykehuset, og jeg mener vel at babyen og den sinnsyke jobben fødekvinnen gjør er nok gave:)

Min mann har gitt meg gaver en stund etter hver fødsel. Et armebånd etter bestemoren hans, og en ring etter oldemoren. Det skal gutta mine få en dag:)

Skrevet

Hva er greia med å svare at det er noe tull med pappagave, når HI ber om tips, egentlig?? Typisk bim/dib ja, men rimelig dumt altså.

Til HI; jeg ga dette når vi fikk våre gutter:

Etter nr 1) -halvveis i graviditeten hadde jeg kjøpt ei t-skjorte til han med "snart pappa" på. Etter fødselen fikk han oppfølgeren Superdad :)

Etter nr 2) En tøff liten tursekk fra bergans. Denne kan han bruke feks når han skal på turer med gutta, til bleier, matpakke etc. Litt kulere enn stelleveska :)

Det er altså ikke dyre gaver ala smykker han har fått, men litt artige ting som henspeiler på at han har blitt pappa :) Sammen med et personlig kort, da....

Skrevet

Signerer mayaya sitt innlegg..

Jeg gav mannen i huset en pappabok ("Pappa kan alt"), med bruksanvisninger på diverse artige ting som har med barn å gjøre (hvordan lage papirfly, hvordan flette hår...etc).

Han ble veldig glad for den, og for at vi (jeg og baby) tenkte på han oppi alt! :)

.

Og årsaken til gaven var fordi jeg visste at pappaen grudde seg noe enormt til fødselen, og egentlig hadde litt lyst til å avstå pga at han var redd for å føle seg hjelpeløs/unyttig.

At han valgte å bli med, og støtte meg underveis setter jeg enormt pris på!!

Selv om det er vi kvinnene som har det "verst" så betyr ikke det at det er helt smertefritt å stå på sidelinjen og se dama/kona si lide seg gjennom riene....;)

Skrevet

her skal jeg kle på den lille manu lue og manu sko:) når han kommer på sykehuset dagen etterpå:) vet han kommer til å sette pris på det og bli glad.. han elsker fotball og jeg hater fotball, hehe...

Skrevet

Jeg hadde hørt om pappgave forrige gang jeg fødte i 06,så det er da ikke en totalt nymotens ting nei... Og gaver er aldri tullete, det er kosleig å glede andre mennesker. Klart barnet er en gave i seg selv, men det gjør jo ingenting å gi hverandre noe extra? En mamma-gave er også en ting.

Veldig lurt med en gutteversjon av bleiebag :) Ihvertfall hvis man har en ganske femi en fra før av ( bag altså,ikke type ;P ) Forrige gang glemte jeg visst av alt som hadde med pappagave bortsett fra to små bodyer med Daddys girl og hmmm...en til lignende :)

Skrevet

Jeg og mannen min har prata litt om det, og funnet ut at vi ikke skal gi hverandre noe da vi skal kjøpe hus nå og har en del annet å bruke penger på. Men har kjøpt meg en dagbok hvor jeg skriver litt om hvordan det er å være gravid med vår første fødte. Desverre får han ikke vært sammen med meg/oss under graviditeten pga. avstanden, så tenkte å gi han denne boka etter fødselen (som han forhåpentligvis kan være med på)

Den inneholder alle mine oppturer og nedturer - alle mine tanker og opplevelser om det å være gravid, og små hilsninger til han.

Skrevet

http://www.personligesmykker.com/Menn/cat57940_43782.aspx

Jeg har tenkt og kjøpe sånn bar til samboer til bursdagen hans=)

side 1: Navnet mitt+navnet hans

side 2: Navnet på hund 1+ navnet på hund 2

side 3: Datoen vår

side 4: Elsker deg

Når barna kommer kan man bygge på med nye barer=)

Syntes dette er en genial gave!

Syntes det i grunn er koslig med gave til far jeg.. Tenk deg alle hormon utbrudd, snørr, tårer og sinne han har overlevd.. Greit nok at bebbisen blir en super stor gave.. Men jeg for min del elsker og vise at jeg setter pris på kjærsten min=)

Skrevet

Her skal far få en liten oppmerksomhet nettopp fordi han har vært så flink med meg de gangene jeg har vært sur, grinete, kranglete og lei =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...