Gå til innhold

Trenger tips til pappagave etter fødselen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mange mange tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så et tips til pappagave i begynnelsen av graviditeten min, som jeg selv falt for: Liten verktøykasse med verktøy i barnestørrelse som barnet får når det blir stort nok. Da kan pappa glede seg til å skru med den lille i fremtiden:) Her i huset er både mamma og pappa glad i verktøy da..... Så tror det blir gaven her. Vi venter ei odelsjente eller en odelsgutt.

Skrevet

Klokke

Bøker om det å være pappa

gavekort på fotografering med barnet (bare for far)

Wiskey ol

Kaffekopp med den lille på eller en fin skrift om det å bli far

Skrevet

Nei, pokker heller. Han får en unge! Det får være nok :) Men har gitt ham pappabøker underveis.

Skrevet

Jeg kjøpte et anheng til kjede når storebror ble født.

Bakpå graverte jeg: Pappa og et hjerte.

Han har hatt det på seg hver dag i 6 år nå,

så det ble satt pris på :-)

Skrevet

Trenger ingen gave,babyen er jo gaven!ingenting som måler seg med den.Jeg har ikke fått noe av mannen min ved noen av de 2 andre,trenger ikke gave denne gang heller.Gleder meg bare til å få den lille.

Skrevet

Hei jeg skal foresten lage et fint kort selv, og så sitter jeg og skriver på et lite dikt om det jeg og han har sammen og det at vi skal blir foreldre igjen. Har ikke tenkt å kjøpe noe ved siden av, for syns det kortet/brevet er en flott og personlig ''gave''.

Skrevet

Mannen min er en stor fan av Finn Bjelke (Pop Quiz, 20 spørsmål, mm) og da var det jo naturlig å kjøpe "Pappa for første gang" av Finn Bjelke. Vet han har sett på den flere ganger, men aldri somlet seg til å kjøpe den. Tror ikke han forventer å få gave.

Skrevet

Heisann:)

Jeg fiksa gave til pappan rett etter hjemkomst.

Var på en lekebutikk i byen og kjøpte litt tykk maling som kunne brukes på babyens hud.

Dro hjem,mala foten under på pia vår å deretter trykte jeg den på et ark.

Var veldig søtt med det lille avtrykket å di små tærne hennes med skrukket hud;c) klippet avtrykket ut å sydde det med silketråd på et nytt fargeark hvor jeg skrev dikt om og være pappa..

Mitt lille avtrykk.

"Det hender du blir lei deg

Fordi jeg er så liten

Jeg setter merker alle steder

Og gjør deg ganske sliten

Men hver dag blir jeg større

Ja, en dag blir jeg stor

Og alle mine avtrykk

Blir bare svake spor

Her er et lite avtrykk

Så du kan huske og forstå

Hvor søte mine hender

Var den gang de var små."

Skrevet

Hb31: Det var en kjempefin gave :)

Må nok gjøre dette selv når den dag kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...