Rugekassa til nurket Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Så et tips til pappagave i begynnelsen av graviditeten min, som jeg selv falt for: Liten verktøykasse med verktøy i barnestørrelse som barnet får når det blir stort nok. Da kan pappa glede seg til å skru med den lille i fremtiden:) Her i huset er både mamma og pappa glad i verktøy da..... Så tror det blir gaven her. Vi venter ei odelsjente eller en odelsgutt.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Klokke Bøker om det å være pappa gavekort på fotografering med barnet (bare for far) Wiskey ol Kaffekopp med den lille på eller en fin skrift om det å bli far
AdrenaLine Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Nei, pokker heller. Han får en unge! Det får være nok Men har gitt ham pappabøker underveis.
Aliane Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Jeg kjøpte et anheng til kjede når storebror ble født. Bakpå graverte jeg: Pappa og et hjerte. Han har hatt det på seg hver dag i 6 år nå, så det ble satt pris på :-)
h2nn2 Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Trenger ingen gave,babyen er jo gaven!ingenting som måler seg med den.Jeg har ikke fått noe av mannen min ved noen av de 2 andre,trenger ikke gave denne gang heller.Gleder meg bare til å få den lille.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Hei jeg skal foresten lage et fint kort selv, og så sitter jeg og skriver på et lite dikt om det jeg og han har sammen og det at vi skal blir foreldre igjen. Har ikke tenkt å kjøpe noe ved siden av, for syns det kortet/brevet er en flott og personlig ''gave''.
Nurkfrid Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Mannen min er en stor fan av Finn Bjelke (Pop Quiz, 20 spørsmål, mm) og da var det jo naturlig å kjøpe "Pappa for første gang" av Finn Bjelke. Vet han har sett på den flere ganger, men aldri somlet seg til å kjøpe den. Tror ikke han forventer å få gave.
Hb31 Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Heisann:) Jeg fiksa gave til pappan rett etter hjemkomst. Var på en lekebutikk i byen og kjøpte litt tykk maling som kunne brukes på babyens hud. Dro hjem,mala foten under på pia vår å deretter trykte jeg den på et ark. Var veldig søtt med det lille avtrykket å di små tærne hennes med skrukket hud;c) klippet avtrykket ut å sydde det med silketråd på et nytt fargeark hvor jeg skrev dikt om og være pappa.. Mitt lille avtrykk. "Det hender du blir lei deg Fordi jeg er så liten Jeg setter merker alle steder Og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større Ja, en dag blir jeg stor Og alle mine avtrykk Blir bare svake spor Her er et lite avtrykk Så du kan huske og forstå Hvor søte mine hender Var den gang de var små."
Countess Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Hb31: Det var en kjempefin gave Må nok gjøre dette selv når den dag kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå