Gå til innhold

Store bikinier? Badedrakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Jeg må ha meg nytt badetøy.

Hvor finner jeg ok badetøy uten å tømme feriekassen for penger?

Bruker ca. str 48

Takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om du driter i hvordan du ser ut (sånn som jeg er nødt for å gjøre) så har de ganske ok bikinier på xlnt på kappahl :)

Men selvom du bruker str 48 betyr jo ikke det at du har flesk som tyter ut over alt (slik som undertegnede, hehe) og da kan jo en badedrakt være vel så fin :)

Skrevet

Vel, driter jo litt i hvordan jeg ser ut... på en måte.

Jeg tror nok en badedrakt kan være greiest, for det er nok av sånt som kan tyte ut, både her og der ;)

Takk for tips, skal sjekke kappahl/xlnt. De er jo faktisk her på det lokale senteret, ogås.....

Men, så vil jeg bare si det, at jeg er faktisk mer "venn" med kroppen min nå, enn for 30kg siden, da jeg var uner 20 (år) og bodde hos min mor. Da var det stadig negative kommentarer ang. min størrelse og vekt, men når jeg i dag ser på bilder fra den tida, så kan jeg ikke se hva ho hadde å kommentere på.... Nå er jeg fornøyd 3barnsmor, har en fantastisk mann som elsker meg som jeg er, (og sier stadig jeg er sexy), og jeg kan endelig drite litt i at min mor enda ikke er "fornøyd". Who cares?

Skrevet

Jeg tror du kan finne fine ting i store størrelser på "ordenlige" baretøysbutikker også, men det finner du kanskje bare i større byer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kan ikke bruke badedrakt (føler jeg selv da!!) for da velter liksom flesket ned i en fin bue rundt livet... (har gått ned 50 kg, så det er nok til overs av hud!!) så jeg syns at bikini er lettest, da kan jeg liksom stappe det litt her og der... haha :o) Selvom det skvalper litt da ;)

Det er viktig å være venn med kroppen sin! Og om mannen din sier at du er sexy, så er du helt sikkert det! :o) Drit i morra di, det er ikke ho som har noe ho sku sagt ;)

Skrevet

Takk for svar, palmesus. Du imponerer meg, med 50kg ned! WOW!

Har også gjort litt som deg, bl.a. brukt bikini med litt store hipstersbuker, da kan jeg liksom stappe litt her og der, ja.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nemlig! Hipsters er tingen! Da kan låra dekkes litt også :P Hahaha. Alt man skal plages med :o)

Jo'a, imponerende nok... :o) Bare 10 igjen nå, så kan tilogmed jeg gå i bikini uten å skjemmes! (etter at jeg har spurt pent om en operasjon)

Skrevet

Jeg fant på SparKjøp! 200kr

Skrevet

He he, nemlig.

Da blir det en tur innom kappahl for å lete etter hipsters....

Kan jeg være så frekk og spørre om hva du tenker ende opp på?

Jeg er fremdeles nesten stum av beundring!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij, sparkjøp også?? Der må jeg sjekke ut! :o)

Ja, så frekk kan du faktisk være! :o) Jeg er enda feit, 92 kg idag.. (var nede i 87 i høst, men så begynte jeg å jobbe, hehe). Målet er 85 kg, det tror jeg er realistisk for meg! Jeg er 1.80 høy og ganske så kraftig bygd... hvilket vil si at jeg har veid litt over 140 kg :( Fysjamei

Skrevet

Takk for svar, Palmesus. Du inspirerer.

Så godt å se at du ikke går for en kunstig lav vekt, bare fordi du har gjort en så god jobb til nå. *(tungvindt formulert.....)

Lykke til videre!

Sparkjøp er notert, skal sjekke der også.

Skrevet

Kjøpte en for noen år siden som jeg var veldig fornøyd med, men husker ikke helt om det var sparkjøp eller ellos..

Palmesus: tar igjen bølgen for deg!!! ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, takk :o)

Nei, ingen modellønske her i gården, med ribbein stikkende ut ;) Jeg vil bare føle meg vel! Så får andre si hva de mener :o)

Lykke til med bikinijakt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...