Gjest Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 To uker til nytt Green Day-album Fire dager til GD-billetter til Spektrum slippes Metallica-billetter i skuffen Nytt hus Nok esker Bobleplastorama
Gjest -<<- Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Øyh, nytt hus? Grattis! Forlater du ghettoen? Hva skal vi nå la oss underholde med i snøsmeltinga hvert år? Det huset bør være i nabolaget til svigermor, ass.
Gjest Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Oh yes, farvel til ghettoen. Og selv om jeg elsker mine kvadratmeter av den er det bare helt uten anger og tristesse jeg peker nese og drar - var ute i butikken for å få noe påfyll og konstaterte at siden i går kveld har jævlene herpa nok en sykkel og slått hodet av tulipanene mine. Svigermor, hvem er det? Jeg skal NYTE snøsmeltinga, men jeg kan jo muligens bidra med litt sneglehat, det vil vise seg...
Gjest Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Oj, grattis, håper du er ferdigpakka og sitter i sola med det eneste gjenværende ikke-pakka vinglasset og bare nyter!
Patetica fåkksi Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Grattisen til meg? :-B Jeg er: 1) Ikke ferdigpakka 2) Ikke engang begyntpakka 3) Litt spent på om alt går som det skal og burde i ettermiddag. Om så; da får vi nøkkelen og kan begynne å flytte ting. Det er egentlig ingen grunn i verden til at det ikke skal gå glatt, men jeg er pessimist og tror det ikke før jeg får se det. Det er nå et digert hus, nærmere jobb og det skal bli veldig deilig. Kanskje jeg tilogmed skriver om det på skravle når nøkkelen er min..? :-B
Gjest Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Selvsagt er grattisen til deg, nytt hus ruler. Trodde du skulle hive alt ditt jordiske gods inn fra du fikk nøkkel, skjønneru. Nei, hus er for stort prosjekt til at man kan tro det før man faktisk bor der. Kjenner følelsen.
Patetica fåkksi Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Gratulerer selv, du har flytta allerede?
Gjest Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 -Det er sabla fint vær! -Naboen hakka ned veggen i oppgangen, sånn at det plutselig ble plass til barnevogner der, noe som betyr at jeg ikke lenger trenger å slepe med meg to barnevogner opp og ned i fire etager hver gang jeg skal noe. -Forhåpentlig nytt hus snart -Friske barn og friske voksne (jeg har pinadø vært frisk i over en mnd. det er faktisk rekord)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå