♥♥♥♥ Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Er det flere som er i uke 34-35 og som fortsatt jobber 100%? Kjenner jeg begynner å bli sliten nå, men håper jeg klarer å holde ut til permisjonen begynner om to uker.. Gleder meg :-)
Vannmann35 Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Jeg går ut i permisjon i neste uke, sltså fra 8 mai. Jeg jobber 100 % og har ingen problemer med det. Har nok vært heldig og har så langt vært i god form hele svangerskapet.
Pølsa Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Jeg jobbet 100% hele svangerskapet, er nå igang med første uke av permisjonen. Jeg har endel bekkenplager (og tre barn fra før), men trives veldig godt med jobben min, og presset meg nok litt ekstra for å holde ut til siste slutt. Uansett, det er godt å ha perm nå!
bebis-i-desember Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Er nesten i uke 34, jobber 100%, 3 uker til permisjon. Det går fint, har i grunn ingen store problemer Men blir godt med litt fri!
*Emilie* Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Jeg jobbet 100% helt frem til permisjon, og var i kjempe god form. Det er jeg fremdeles, og har termin i morgen, men det ser nok ut til at babyen lar vente på seg...
*Virgo* Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Jeg har kun 3 arbeidsdager igjen. Det er utrolig rart å tenke på at det ikke er lenger igjen. jeg har synes det er greit å arbeide, og arbeidsplassen har gjort mye for at jeg skal være lengst mulig i arbeid. jeg er pedagogisk leder, enn dere andre? Er i uke 36 + 3. Det varierer sikkert litt fra hvilket yrke som en har, om en klarer å være yrkesaktiv.
kismet Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Jeg er i uke 36 nå og hadde bare tre dager igjen på jobb, men så falt jeg og ble sykemeldt de siste dagene. Men har jobbet 100% helt fram til nå. Helt utrolig at jeg klarte å ta et svalestup rett på magen nå rett før jeg går ut i permisjon.. ( alt gikk heldigvis bra, men er helt mørbanket.) Har slitt mye med bekkenløsning men har nektet å kaste inn hådkleet, har presset meg ganske mye kjenner jeg selv om jeg bare har jobbet på kontor. Skal bli godt å få slappet av nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå