Chrissie09 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hei. Er det mange som er sykemeldt her? Jeg er sykemeldt 40 % pga tung jobb, og det er godt å ha fri 2 dager i uka, føler kanskje at det kunne vært godt å ha ennå en dag å hvile seg på i fht alt som må ordnes hjemme og at jeg har en liten fra før. Er helt på felgen når jeg kjører hjem fra jobb, de dagene jeg er der... Hvorfor er dere sykemeldte?
sjøsamen Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hei. Ja jeg er sykemeldt, men er fullt sykemeldt da pga hyperemesis... holder på å bli gal og skulle mye heller ha vært i jobb, men neida har vært sengeliggende siden 13.mars
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Jeg er også sykemeldt, har vært det siden mars! det er kjempe kjedelig=( Jeg har hatt blødninger også er de ikke helt sikker på hvor det kommer fra. Hadde en del blod bak morkaken så jordmor mente morkaken hadde løsnet litt på en av sidene. skal på a-hus og undersøke igjen snart frem til det er det bare å være hjemme. Formen min er jo kjempe bra så det er fryktelig kjedelig å være hjemme.... Huff være sengeliggende kan ikke være bra, men går det bra med deg?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 er sykemeldt en uke nå.. har vært en uke tidligere også..begge gangene pga blødninger.. blør ikke så mye, men skal ta det med ro! lille i magen er godt passet på med ul, og har det tilsynelatende bare fint regner med å begynne å jobbe hvis alt fortsatt er rolig etter helga.
snuffe Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Jeg er sykmeldt fra deltidsjobben min pga bekkenløsning, og blir det visst antagelig ut svangerskapet. Er fortsatt student, og håper å få tatt eksamen i juni som planlagt.
Gjest Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Ja, jeg er nå 50% sykemeldt fra jobben min som lærer. Ble sykemdelt av flere årsaker, bl.a høy hvilepuls, bekymring for å kunne utvikle svk.forgiftning og bekkenplager. Er ikke å lenge siden jeg ble sykemeldt, så dette er første dagen hjemme hvor jeg virkelig får nyte å slappe av. Har hatt veldig lite oversudd til de tre barna våres, så håper jeg kan få litt mer overskudd nå! :-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Ja,jeg er frisk som en fisk og sykemeldt 60%... Rimelig kjipt, skulle gjerne jobbet full tid, men mistet 3 ganger i fjor, så derfor skal jeg ta det max med ro denne gangen.... Legen spurte hvorfor jeg ikke ba om 100% sykemelding, men jeg hadde gått på veggene hvis jeg skulle være hjemme hele tiden... 60% får være nok ro
*1+1=2 små* Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Sykemeldt pga sterke bekkenplager fra deltidsjobben min(jobber bare 3 av 4 lørdager men er en fysisk krevende jobb). Så er student ved siden av og det går fint(takk og pris).
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Jeg er 100% sykemeldt til 2, mai og begynner da 50 %(men har ferie den uka, så blir en uke hjemme før jeg berynner på 50%) jeg har høyrisikosvangerskap med fare for tidlig fødsel, og legen sykemeldte meg i første omgang pga mye/sterke kynnere..men også fordi jeg har hatt mye migrene/hodepine, vondt i magen(har kronisk magesykdom), og i tillegg allergi;-( så det sier seg vel egentlig selv at jeg har vært helt utslitt med 100 % stilling i bhg, og en datter på 3 1/2, som også trenger en mamma! kynnerne har heldigvis roet seg når jeg er hjemme, hodepinen også...så håper det går bra å jobbe 50 % videre.legen vil ikke at jeg skal jobbe mer enn det resten av svangerskapet...
2 blå :-) Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Jeg er sykemeldt 50% pga mye kynnere og smerter i magen ved stress. Må ta det ganske med ro. Har også en skrikende vanskelig sjef som bare presser meg til det ytterste og bare ler når jeg prøver å snakke med henne om problemer. Tilrettelegge for sv.skap? Åneida ikke her i gården... Så blir kanskje 100 %, men skal se det litt an ut i mai. Har en sønn fra før, så det er veldig greit å kunne fungere hjemme med han og samboeren min.. Ikke være totalt utslitt pga av en sjef som ikke kan ta litt hensyn engang...
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 30. april 2009 #11 Skrevet 30. april 2009 40 % sykemeldt pga bekkenløsning til uti mai. Da skal legen vurdere om den blir trappet opp eller blir 100%. Jobber som barnehageassistent på småbarnsavdeling, og arbeidsgiver nekter å flytte meg over til større barn, eller å gi meg kortere dager. Legen mente det var best med korte dager, men dette var vanskelig for arbeidsgiveren min.
☆chiquita☆ Skrevet 30. april 2009 #12 Skrevet 30. april 2009 Jeg er 50% sykemeldt av mange smågrunner egentlig. Trives godt med det, og håper kanskje jeg kan klare å jobbe helt ut uten å bli mere sykemeldt. Men bekkenet er veldig ustabilt om dagen, så jeg vet ikke....
*toppris* Skrevet 30. april 2009 #13 Skrevet 30. april 2009 er 80% sykemeldt til 07.juni, sliter med bekkenet:( utrolig kjipt.. var så kjipt å gå t legen! hun har illet sykemelde meg før, men har ikke selv hatt lyst.. men nå måtte jeg... var ikke slik med nr 1 i det heletatt... håpte at alt sku bli som med han, men akk nei... er også student, så nåvil tiden gå til eksamenslesing og oppgaver. siste oppgave skal inn 11.juni, bacheloren...
Onna Skrevet 30. april 2009 #14 Skrevet 30. april 2009 Ble 60% sykemeldt idag pga bekkenplager. Men jeg velger å jobbe 3 timer hver dag slik at det ikke blir så mye hver dag.
langbein2+ Skrevet 30. april 2009 #15 Skrevet 30. april 2009 Jepp ble 100% sykemeldt i uke 12 pga høyt stoffskifte!! Det var virkelig noe jeg aldri hadde tenkt på... Var skikkelig dårlig en periode, men nå er jeg endel bedre. Legen ville likevel ikke sende meg ut i jobb og siden jeg nå er i uke 20 regner jeg vell ikke med å komme tilbake i jobb. Vet av erfaring at ting baller litt på seg etterhvert, med bekkenplager, allergi osv...... Men vi går mot varmere tider og tiden går fortere. Setter meg ut med en bok jeg og vips, så har den dagen gått også!!
Arb.ledig husmor Skrevet 30. april 2009 #16 Skrevet 30. april 2009 Eg har vært mer eller mindre 100% sjukemeldt siden midten av desember.. Var 60% sjukemeldt fra 1.mars til 24.april, og så 100% igjen, og det vil vare frem til permisjonsstart. Jobber i bhg og eg slet m å bøye meg ned pga smerter i bhg... Jobber m de store barna, men både bord og stoler er lave og 70-talls preget...
L & lille L Skrevet 30. april 2009 #17 Skrevet 30. april 2009 jeg er sykemeldt 50 % fra i dag pga ødemer i bena...
melina, glad mamma Skrevet 30. april 2009 #18 Skrevet 30. april 2009 Jeg ble sykemeldt i september, da mistet jeg for 9.ende gang. Var sykemeldt i tiden etterpå, siden vi forsøkte en siste gang på å bli gravid. Da jeg ble gravid i Januar, fortsatte sykemeldingen. Og den fortsetter til permisjonen starter til høsten. Jeg har høyrisiko-svangerskap. Og jeg trenger den roen jeg kan få. Kjeder meg ikke i det hele tatt. Må lade opp til to småtroll kommer og lager liv i huset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå