heisand? Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 om jeg skal ta bussen med min lillegutt på 20mndr uten vogn. sitter man bare med han på fanget? eller er det slik at man må ha med vogn som han skal sitte i? jeg har aldri tatt bussen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Feil sted å spørre tror jeg, hehe. Men mitt svar er ja
heisand? Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 bare tenkte det var noen med erfaring her. hvor skal jeg spørre? hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Hehe, nei altså... bare har sette disse spørsmålene her inne før, om at man ikke reiser med barn i buss uten mulighet for å spenne de fast i et sete Jeg har tatt både buss og tog med ungene, og de er aldri fastspente
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Det kommer litt an på hva slags buss du skal ta og hva slags strekning?
heisand? Skrevet 30. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2009 var bare buss og trikkmulighet for å komme seg ditt til de som har manduca i oslo.
Papegøyeblomst Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Det er vel ingen som sjekker og krever at du MÅ ha han i vogn - ser stadig foreldre som har barna på fanget på bussen (selv om de har med vogn) - men det skjer vel på eget ansvar...Det er ikke egne barneseter eller fastspenningsmuligheter på bybussene eller trikken... Men i sentrum er det jo ikke store farten heller, liksom....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Lokalbuss? Da kan han vel bare sitte på et eget sete, eller på fanget. Jeg kjører lokalbuss med jenta mange ganger i uka og da sitter hun på setet ved siden av meg som en annen pasasjer, Hun godtar intet annet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå