Gå til innhold

Blir så irritert ang salg på finn!:@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er tredje gangen det skjer.. Folk vil kjøpe noe og jeg får adressen og de får kontonr og skal oversette pengene, jeg er klar til å sende og sjekker om pengene er inne på konto! Neida det er de ikke og ukene går ..ingen penger.og hører ingeting fra kjøper! Hva er det med folk! virker som om de prøver å svindle! Fysj! Sikkert bare en bagatell men uansett kjipt når det er pakket og klart og de ikkje klarer å betale en 100 lapp og ikke klarer i gi beskjed at de evt har ombestemt seg!! ARG!!

hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møte folk eller postoppkrav er en fin ting :-) Da er man mer sikret å få betaling. Skjønner godt at du blir irritert.

Skrevet

Er enig med deg.. De som irriterer meg mest er den som f**** ikke har råd til å betale porto engang..Er så klar på at de skal kjøpe,men hvor mange ganger har jeg ikke pakket og veid på kjøkkenvekta,for så å få til svar,ehh,,nei det var litt dyr porto. Kan du ikke ta ut det & det..

Skrevet

HELT ENIG MED DEG!!!

Utrolig irriteredende!!

Men med postoppkrav, så kan du risikere at de aldri kommer å henter pakken, og pakken blir sendt i retur.. Stemmer ikke det?

Skrevet

Har ikke FINN en sånn betalingsgarantifunksjon? Sånn at pengene kan settes inn til dem og så låses der frem til mottaker har fått tingene sine?

Skrevet

Herrejesus så tragiskt! Uansett hvor man handler så betaler man portor, hvorfor skal finn være noe untakk? arg!

Jeg hadde faktisk en episode her hin dagen der jeg solgt en dress, solgt den for 550. Hun skulle ha den i postoppkrav, det var jo helt greit. men da kommer det 89 kr tror jeg det var utenom. Og jada der fikk jeg en sur melding når den var mottatt. "Du skulle betale porto" Ehm jeg har aldri hørt om en selger som betaler porto.. uff

Ja veldig irriterendes når man faktisk har brukt en stund på å pakke inn tingene/vei/skreve på så må man rive det av igjen, og jeg pleier å fjerne bilder på finn med en gang, og da må man jo legge de tilbake. Så mye styr fordi folk ikke klare å bestemme seg! Arg hehe

Utblåsing i dag!

Skrevet

joda det har de, den pleier jeg å bruke når det er snakk om dyre ting som feks dresser,vogner osv. Men når det er snakk om 50-100 kr for en lue eller noen klær så er det jo greiest at man bare kan overføre å så sende( synest jeg da:) ) det er alltid opp til kjøper å velge hvordan man vil betale, om h*n vil ha det i oppkrav helt greit, men vær no klar over at det blir ekstra kostander, og at det er h*n som må betale det. har opplved at finnbetalingsgaranto er veldig sen da kjøper ofte glemmer å godkjenne varen, så har purret ganske mangen ganger.. Men

Skrevet

Usj, så kjedelig.

Har solgt flere ting selv, men vært heldig jeg da for kjøperne har alltid betalt som avtalt.

Skrevet

Orker du virkelig vente flere uker?

Jeg solgte noe i forige uke. Hun som sa hun skulle ha det hørte jeg ikke noe mer fra så etter 1 dag skrev jeg en mail til henne. Sa at hørte jeg ikke noe mer fra henne innen en viss tid dagen etter solgte jeg det til neste person. Jeg hadde flere som ville kjøpe samme ting.

Så da ble det til at jeg heller solgte det til en annen. Må jo handle raskt når man har flere inntereserte.

Skrevet

skjønner problemet, men jeg må få si at det er en annen ting som irriterer meg grenseløst når det gjelder finn.no

det er de som ikke fjerner bilder eller hele annonser når ting er solgt...

da blir jeg sur da, eller de som ikke gidder å svare i det hele tatt,de er også i samme bås...

Skrevet

Jo takk du helt enig, skulle kjøpe vogn og tror jeg hadde sendt epost til 20 stykk til slutt, 2 fikk jeg svar på at de var solgt og så fikk jeg svar fra den jeg kjøpte.

Da var det altså 17 stykk som ikke gadd å sende epost om at den var solgt.

Og flere av annonsene står der ennå.

Skrevet

Å sier du det. Jeg venter på svar anngående er reisetrille, men har enda ikke fått svar. Så dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...