Helene_23 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Er nå i uke 7+4 og i går så jeg litt "gammelrosa" når jeg tørket meg. Så litt av det i dag tidlig også. Har ikke smerter eller blødninger, men blir skikkelig redd nå selv om jeg har lest at dette er "vanlig". Noen som har hatt noe lignende og det har gått bra?
GravideIda Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hei:) Du kan slappe helt av, dette skjer med flere enn man tror. Jeg er nå i uke 8+4 og var på GU å sjekket dette for noen dager siden. Jeg hadde også lest at dette er normalt, men forstålig nok så blir man nervøs!Hun kunne ikke se noen tegn til problemer med fosteret, og fortalte meg at dette er veldig vanlig mellom uke 8-10 fordi livmor utvider seg og vokser fort. Du kan jo bestille en GU time for å sjekke det opp slik som jeg gjorde, det hjelper deg å slappe av mer. Lykke til:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg hadde det i mitt sv.skap. Ingenting var gale. Tok ul i uke 12 fordi jeg gikk bare å bekymret meg etter blødningen (uke8). Er veldig vanlig! Masse lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå