Mammapudding Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Har hatt ei ganske tung uke med mye dårlige nyheter og i tillegg så har jeg gått opp et par kilo og sliter litt med det i og med at jeg prøver å gå ned noen kilo. I dag har jeg vært å levert en søknad på sommerjobb og har dermed gjort meg litt flid med utseende i dag, men følte ikke at jeg så så bra ut som jeg ville. Var litt sent ute med tanke på sommejobb, men pga erfaring havnet jeg høyt på reservelista hennes:) Gikk der i fra og følte meg lit lettere til sinns. Jeg gikk på fortauet og bilene suste forbi, så kom en bil med en mann inni som så veldig på meg og PANG der kjørte han rett inn i bilen foran som hadde stoppet nesten helt opp pga kø eller rødt lys(klarte ikke å se det). Ok, han kan ha trodd at han kjente meg, han kan ha tenkt "fy fan for ei stygg dundre"..men jeg velger å tro at han faktisk syns jeg så så bra ut at det forårsaket krasjet..hehe, det gjorde godt for selvfølelsen kan jeg love dere:D Det så forresten ut til at det gikk bra med begge personene, men om han som ble påkjørt bakfra fikk nakkesleng vet jeg jo ikke, begge bilene kjørte videre til en innkjørsel, så de var i alle fall i kjørbar stand, og jeg håper selvsagt at det gikk bra med dem begge:)
Pappas fultreffer :) Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Ja den er jo ikke dum da Fin måte å få bekreftet at du ser bra ut
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Hehe, det er jo faktisk morsomt ) Hadde ei venninde en gang som forårsaket noe lignende, dog med en gående mann. Han glante så mye at han gikk rett inn i lyskryss-stolpa (den man trykker på for å gå over veien vettu) ) Det var nok fordi du var så heit! )
Espoir Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Hehe, litt av en måte ¨å styke selvfølelsen på. men jeg tror du har rett: han syntes nok du så bra ut - vi damer har en lei tendens til å tro at vi er stggere/dårligere enn vi egentlig er.
Mammapudding Skrevet 30. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2009 Hehe, ja jeg velger å tro at han faktisk syns jeg så bra ut, han så jo på meg sånn mens han kjørt forbi..altså at han vridde på hodet fro å se mer liksom, hehe:) Gjorde skikkelig godt for selvfølelsen:) Tenk så flaut for han mannen som gikk i lyskrysstolpen da, knis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå