Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 uæææææææææ! ane ikje når eg hadde mensen sist for det bare heilt totalt på bærtur, to mnd siden, kansje lenger. Nå tok eg ein test i stad bare for å ver sikker at eg ikje e gravid før eg ringe legen..... hørre og med te historien at eg har pcos.......så viste den svakt positivt.......nå sitte eg her å sjelve.........e eg gravis eller kan pcos gjør at eg teste positivt? e jo syster på eggstokkene......HJELP
snuffe Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 PCOS kan ikke gi falsk positiv graviditetstest. Gratulerer!
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 jeg har pcos og.. men er virkelig gravid
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 30. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2009 men koffor va testen så svak då????
snuffe Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Fordi du er veldig tidlig i svangerskapet, antagelig. Så lenge det er en tydelig, farget strek der er du gravid så lenge den er synlig. Den vil stort sett blir sterkere etter hvert, siden du da produserer mer av hcg-hormonet som gir utslag på graviditetstester.
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 30. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2009 men eg skjønne ikje heilt.......e ett par mnd siden eg hadde mens og då e eg jo itte min beregning hvertfall seks uker på vei.......e det tidlig å testa? Tror eg tar ein tur te på apoteket........Har jo to unger fra før, så burde vel kunna detta itte kvert, men.......
Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 kjøpr clear blue digital! Den er veldig sikker, og dr får man det inn med t-skje! Der står det "gravid" eller "ikke gravid" Gi oss oppdatering da:D
snuffe Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 PCOS kan vel tulle med syklusen og gjøre at eggløsningen skjer på litt odde tidspunkter, mener jeg. Men jeg er ingen ekspert. Ta en test til, du, og om den også er positiv kan du jo be legen om henvisning til en tidlig ultralyd for å få sjekket sånn noenlunde hvor langt på vei du kan være. =)
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2009 takk for hjelpen........testen eg tok i morges va negativ............ska uansett ta ein tur te legen mandag.........ha ei fine helg alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå