Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 "Når de skulle velge ut hvem som skulle få den sinteste babyen 2008, så vant vi!!! Tenk vi VANT noe for en gangs skyld....." Sukket jeg til mannen min. Greit å kunne se litt ironik på situasjonen selv om klokka er 03.50.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2009 ...ironisk skulle det være....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 heheh, hva skjedde? 03.50 inatt sov både jeg og lille flis dyp nattesøvn, men for et par mnd siden var d ofte full fest her på den tiden;)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2009 Åh, glemte helt å si det var fordi jeg og junior er litt uenige om når det er morgen :-) Jeg mener det er etter kl 06 om morgenen, mens han er litt mer fleksi der. Alt fra 22.30 om kvelden til 04-05 om morgenen prøver han seg. Står og hopper i sengen (9 mnd). Når jeg ikke vil ta ham opp, men bare gir vann og smokk, så vræler han det han makter. (Det feiler ham ingenting, det kommer ikke en tåre engang når han hisser seg opp slik...) Stakkar naboer.... Tenkte kjøpe hørselværn til hele oppgangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå