Gå til innhold

Nan eller Hipp morsmelkerstatning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd nan, men vesla gulper veldig etter å ha spist den, vet ikke om det er pga nan eller bare tilfeldig. Har hørt litt om Hipp, men aldri prøvd den. Er den no "bra"? Noen med erfaring?

 

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min va akkurat likens. likte ikke nan og da kjøpte eg hipp og den drakk han som bare det.

brukte bare den t han va ca året.

han gulpa aldri av den.

så den e absolutt å anbefale.

 

Skrevet

her i huset har Hipp blitt den store vinnaren og, lite gulp, og ingen ekkel lukt. og det viktigaste, vesla elska den :)

Skrevet

Takker for svar :)

 

Bare lurer på en ting ang hipp mme. Det står at man skal ta i pulver først, og så vann. Men med pulver i flaska, blir det ikke så mye vann som det egentlig skal være. Om du skjønner? Med nan skal man ha i pulveret sist fordi da blir mengde vann riktig. tenker da at om man gjør sånn som det står på hipp esken så blir det for mye pulver, eller?

Skrevet

det har ingenting å si ka du har i først og sist. tok selv i vann først og pulver etterpå.

han fikk ingen realsjon av d=)

Skrevet

Det har jo det, for har du i pulver flrst, så skal man ikke ha i mer enn rundt 60 ml vann før det måler 100 ml. har man i vann først og fyller til 100 ml også har i pulver, kommer det seg på ca 140 ml :S

 

Eller om man tar i pulver først, også har i 100 ml vann, så blir det også rundt 140 ml. Men med 3 skjeier pulver skal det være 110 ml ferdig blanda.

 

?

Skrevet

eg har alltid hatt vatn først, og så pulveret oppi etterpå..eg har då aldri hatt problem med om det blir for lite/for mykje vatn eller pulver....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...