Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å prøve å venne frøken til litt vann, men koker dere vannet først? Hun er 5,5 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ bruke kaldt vann fra springen å blande me kokanes vann fra vannkokern enda, han e snart 6 mnd :-)

Men tvile på at d e farlig når ho e 5,5 mnd å ta rett fra springen :-) Men muligens at ho like d bedre når d e lunka? :-)

Skrevet

Vi var på 6 mnd kontroll på helsestasjonen i går og helsesøster sa at vi kan bare gi vann fra springet.Har prøvd det i noen dager nå.Han liker det ikke men prøver å gi han det til maten alikevel

Skrevet

Var hos helsesøster i går, og fikk beskjed om at vannet ikke trenger å kokes etter 3 mnd. Men mulig det er forskjellig fra sted til sted? Vannkvaliteten er forskjellig rundt omkring... Men tviler egentlig på at det er noen fare når de er såpass store!

Skrevet

sutter og sånt stæsj da? hadde vært sabla kjekt å bare hatt det i oppvaskmaskinen sammen med det andre..

Skrevet

Hm, ikke vet jeg med smokker og sånn.

Smokkene koker jeg kun når de er nye, ellers vasker jeg de i springen med varmt vann sånn ca hver dag eller oftere hvis det trengs. Samme med lekene. Eller, jeg vasker ikke de hver dag - bare en gang innimellom, og da i varmt vann fra springen;)

Skrevet

Og vår helsesøster sa i går at vannet måtte kokes før vi ga henne det (4 mnd). Men vet ikke hvor lenge, det jeg har hørt før er at det kan man la være etter 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...