♥ DAME Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Kan vi kjenne det selv eller må lege/jordmor finne det ut??
Sivalur Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Tror ikke man kan kjenne det selv, det er jordmor som sier fra når du er på kontroll. Hvis hun ikke har sagt noe om det, ville jeg gått ut fra at det ikke er festet, med tanke på vannavgang og hva du evt. skal gjøre. Altså, ringe føden og legge deg ned. Når har du termin?
Lis_82 Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 du merker iallfall godt når han ligger med hodet ned, for da kjennes det ut som om han borer seg godt nedi gropa og det gjør ganske vondt til tider. Når hodet er festet, synker magen din en del ettersom ungen legger seg lenger ned:)
Lykkelig_83 Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Jeg kan kjenne hodet hans nede rett under trusekanten når jeg ligger på ryggen..Samboern min fikk kjenne det når vi var hos jordmor også.. spesielt hvis han er urolig og jeg kjenner det presser litt der,så holder jeg hånda over og kan føle hodet stikke litt ut:p her han har ligget med hodet ned siden uke 33,men festet seg ikke før uke 39..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå