Gjest Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 venstrepuppen blir bare mer og mer favoritt.. hun kan ha høyre så lenge hun hslvsover og ikke er klar over hvilke pupp det er hehe.. flere som har favorittpupp.. ps: er ikke noe problemer med nakken hennes,
Katsi Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Her er høyre favorittpupp. Litt rart egentlig for den venstre er størst og med mest melk men lurer på om det kommer for mye om gangen. De to andre barna mine har hatt venstre som favoritt;) En annen teori jeg har er at jeg gir flaske når hun ligger på venstre side og at hun er litt i flaskemodus når hun legges der. For hun eeeelsker flaska si;) Og hvis jeg gir høyre først godtar hun venstre etterpå....
ditte&malusken&lillebror Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Begge mine har hatt høyre som favoritt. Det har mye mer melk enn det venstre, vært sånn begge ganger. Datteren min ammet bare på høyre bryst fra hun var ca 3 mnd. Nå er gutten min snart 4 mnd, og blir vanskeligere og vanskeligere å lure til å ta venstre. Liker det ikke så godt, for det blir så stor størrelseforskjeld, og jeg er redd det ikke skal jevne seg ordentlig ut igjen...
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Høyre er favoritt kan ligge lenge ved den, venstre er bare "matpupp" og den har mest melk. Merkelig...
Lillepusen-78 Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Høyre er favoritten her. Venstre tar han nesten ikke lenger...
Gjest Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Til og begynne med var høyre favorittpupp, melka rant for kjapt i venstre (den renner ca dobbelt så fort). Nå går det for tregt i høyrepuppen, og venstre er favorittpupp.
Gjest Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 så det er flere som ser ut som en omvendt quasimodo altså hehe.. føler jeg ser helt latterlig ut med det ene store brystet og det andre lille..
Gjest yrild Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Venstre pupp er favoritten (har mer melk eller muligens kommer det bare raskere!?), så jeg gir alltid høyre først. Da slipper jeg å få en enda større venstrepupp ;-)
Gjest Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Ida ser bare dumt på meg når jeg prøver å gi henne høyrepupp hehe.. så jeg får bare leve med en pupp for hver smak hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå