Gå til innhold

Til dere som har tatt KS (vedr. arret)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arret mitt er etter 8 mnd fremdeles veldig rødt og klumpete. Det gjør ikke vondt men det er litt irritert synes jeg. (Stikker liksom litt innimellom når buksen ligger på det.) Hvordan er arrene deres? Skal det være sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt to KS. Det første arret ble veldig stygt, rødt og klumpete de sa det var pga katastrofesnitt og dårlig tid. Det forble stygt i 19 mnd og hadde nok fortsatt å være det, men barn nummer to kom med hastesnitt og dermed skar de opp igjen det gamle såret. Det nye er nå 6 mnd gammelt og mye finere. Også denne gangen er det litt rødt og klumpete, men mye bedre likevel. Legen sa at folk er forskjellig og derfor gror sår forskjellig... Det vil nok blekne litt etterhvert, men tror desverre du må slå deg til ro med stygt arr...

Skrevet

Det er egentlig ikke stygt skjønner du, bare litt sånn kulete langs streken. Det er veldig rett og fint og langt nede og ikke langt i det hele tatt. Er egentlig veldig fornøyd med det, lurere bare på om det kommer til å endre seg.. Litt plagsomt at det stikker da men ikke noe stort problem.

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Snart to år etter ks har jeg ingen følelse i arret og vevet rudnt, men øverst i arret kan jeg merke om buksen er for stram. Jeg har også som deg et par klumper,men det er veldigsvakt og fint nå. :-)

Bryr meg ikke så mye om arret, var jo der verdens nydeligste jente kom ut!

Skrevet

Jeg har og et hastesnitt som er litt over 7 uker gammelt. Snittet er fortsatt litt rødt, men de klumpene er borte nå. Kan tenke meg det er et par uker siden de forsvant. Hadde lenge ganske vondt i snittet og legen mente jeg kunne fått en brist i det. Da ville det ta litt lenger tid før all smerte var borte.

Er det bare på utsiden det stikker, eller kjenner du noe innvendig også? Om du gjør det ville jeg tatt kontakt med lege for å sjekke. Legen min sa om det ikke ga seg skulle vi få sjekket det med ultralyd at alt var ok.

Skrevet

Mitt er ennå litt rådt og klumpete,og det er snart 3,5 år siden..Men det var et akutt-ks,så det gikk rimelig fort,så det er nok grunnen til at mitt ikke er så fint.

Skrevet

3 år siden ks, igår faktisk, og det synes nå så vidt. Er bare en oytteliten strek i huden, ingen klumper eller løs hud.

Slikt ble det ganske raskt, men følesen i området rundt var borte det førset 1/2 til 1. året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...